Ayrıldığımı söylemiştim. Sevgiliyken çok sadık biriydim, mesaj kutum bile kapalıydı kimseyle konuşmuyordum. Şimdi de önüme gelenle konuşmuyorum zaten. Bu çocukla bir inatlaşma oldu o yüzden uğraşmak istedim
Acaba ne kadar sadıktın tartışılır. Ayrılmadan önce soru sormuştun mesela sanırım burada. Ayrıca sevgili ikende burada erkeklerle konuşmuyor muydun? Dm falan olmasına geerek yok soru soruyordun mesela veya yanıt veriyordun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Senin sevgilin yok muydu? Baya baya aldatıyorsun ve başkalarıyla flört halindesin anlaşılan.
Ayrıldık.
Flörtler ortaya çıkmış galiba baya baya. Demek ki kafada aylar öncesinde bitimişsin ve flört biriktirmeye başlamışsın
Bu kişiyi tanımıyorum, dün yazdı
Instagram'dan mı yazdı? Yazdı diye flörtleşmen gerekmiyor ki
Canım ne istiyorsa onu yaparım. Beni yargılamak sana kalmadı. Bilip bilmeden hele ki
Senle sanki aylar önce yorumda konuştuk muhafazakarım dememiş miydin
Ben burayı açalı 2 hafta ya oldu ya olmadı. Ayrıca yaptığım da çok kötü bir şey değil
O zaman başkasıydı. Yaptığın kötü demedim zaten de. Flört ediyorsun yani. Muhafazakar mısın peki?
Öyle olsam flörtöz biri olmazdım bence
Bence de. Tesettürlü müsün peki?
Kapalıyım
Bu sadece giyim olarak galiba.
Cidden kapalı olana bile güven bırakmadınız bravo size (!)
Bu konuda haklısın bir şey diyemem ama ben severek ve isteyerek kapandım. Şu anda da içime sinerek kapanıyorum. Allah hidayet versin hepimize
Madem öyle hareketlerin neden kapalı gibi değil? Mesela sevgilin oluyor yazan biriyle flört ediyorsun cilve falan yapıyorsun
Ayrıldığımı söylemiştim. Sevgiliyken çok sadık biriydim, mesaj kutum bile kapalıydı kimseyle konuşmuyordum. Şimdi de önüme gelenle konuşmuyorum zaten. Bu çocukla bir inatlaşma oldu o yüzden uğraşmak istedim
Acaba ne kadar sadıktın tartışılır. Ayrılmadan önce soru sormuştun mesela sanırım burada. Ayrıca sevgili ikende burada erkeklerle konuşmuyor muydun? Dm falan olmasına geerek yok soru soruyordun mesela veya yanıt veriyordun
2 haftadır burdayım diyorum, zaten ayrılık aşamasına gelmişiz. Ben kendimi biliyorum işine bak
Kesin biliyorsundur. (!) Sizin sayenizde güvenimizi kaybediyoruz
Benim sorunum değil.
Senin hareketlerinin bir sorunu.