Nişanlım çok sorgulayan biri ve hiç arkadaşı yok, varsa yoksa ben. Ne yapmalıyım?

Hiç arkadaşı yok akrabaları var ama görüşmüyor abisi geziyor bu diyor ki ben evde oturur seninle konuşurum seninle gezerim tamam güzel gezelim konuşalım da hep ben hep ben bana da nefes aldırmıyor ben arkadaşlarımla görüşmek isteyince de trip atıyor gibi neyse sonra her gece ben bunalıyorum içim sıkılıyor farklı şehirdeyiz seninle olmak istiyorum diyor Yanyana gelince de çok ilgili falan değil hep evde oturmak istiyor gezmeyi sevmiyor hiç zamanında doymuş bana hep sen beni sevmiyorsun diyor ben çok özlüyorum diyor sen özlemiyorsun diyor bende özleme fırsatı bırakmıyorsun ki diyorum her an her saniye zaten konuşuyoruz aşırı ilgi delisi ama aşırı 2 senelik ilişkimiz var istiyor ki hep her saniye konuşalım ben çalışıyorum her işten çıktığım da kavga gürültü beni sevmiyorsun bana değer vermiyorsun istemiyorsan söyle muhabbeti ben ne yapmalıyım?

Nişanlım çok sorgulayan biri ve hiç arkadaşı yok, varsa yoksa ben. Ne yapmalıyım?
Cevapla