AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
303Cevap
Çok boşsunuz size dünyanın en yakışıklı erkeklerin fotolarını koyuyoruz bu yakışıklı değil diyorsunuz ne tuhafsınız yanına yaklaşamıyacağınız adamlara yakışıklı değil diyorsunuz yoksa ciğer meselesimi.
Kufurlu konusmalar, cok iyi biseymis gibi sigara icmeler, sokaklarda geregindn fazla sesini yukselterek konusmasi flan filan..
Türk kızının sürtmeleri sevgili yapana kadardır, Türk erkeginin aşkı kadini yatağa atana kadardr.
Sen Türk erkeklerini tanıyamamışsın..
Tüm dunya biliyor Türk erkeginin ne mal oldunu :)
Aşırı makyaj , babet , ev gibi bir çanta , bakımsız ojesiz parmaklar , sivilce , siyah nokta , bıyık , kolunda kıl tüy vs vs
Türk kızları dünyanın en mükemmel kızlarıdır değerlerimizi bilmeyenler utansın her halimizi örnek alsınlar… :) . . . Bu cümle yüzüne. Yersiz gereksiz egolarınız , kendinize hala hint kumaşı muamelesi yapmanız. Olmuyo be ablam.
herkes öyle değil ki
Evde bakımsız dışarda kleopatra olmaklari ve evdeki köpekten bile kıskanmaları
la benimle vçıkarmısınız acaba bn çok yakışıklıyımdır
her şeylerine razıyım ama acıyoooo acıyooo diye feryat etmelerine tahammülüm yok...
çok inat ve hemen hemen hepsinin g*tü kalkık. bir çoğu para peşince ve asırı kıskanclar. sahiplenme yönleri cok güzel ama hersey istedikleri gibi olmasını istiyolar buda insanı çıldırtıyo..
Türk kızı candır gerisi heyecandır sevmediğim tek yönleri huylarının avrupa kızlarına dönüşmesi
Avrupa kizlari nasl oluyr?
daha rahat ;)
çok sevincede suç az sevincede suç türk kızlarını çözmek zor :)
bazılarının bir türlü olgunlaşamayıp çocuk gibi davranması
hahahahahahaah diye komik buldum :) rusya ve ukrayna ya gidinde kız görün (rizeli) ha birde çirkin olup trip atanlar buraya hiç yazmasın bile :) güzelsen hakkın var diyor geçiyorum...
Her söyleyeni her yapilani kendisine pay biçme huyu mevcut. Bu durum yüzünden rahat muhabbet şansı ortadan kalkıyor ve aslinda çok basit olan kadın erkek ilişkisi karmaşık bir hal alıyor. Bence.
Çok trip atıyorlar herşeyi erkekten bekliyorlar. Ama tabiki türk kızları candır.
Benim bir sikayetim yok. sunu da soyleyim trip atmayan kız candır :D
kısısıne gore degısıyor bazıları cok mukammel bazılarıda berbat
Üstüne düşsen, çok kıskanç derler. Üstüne düşmesen, acaba beni sevmiyormu bu odun derler.
Ablacim niye herseye trip atiyosunuz? Ben buna kıl oluyorum
Dedikodu, gösteriş merakı, saç baş yolma arzusu, kıskançlık, hemen kalkan götler falan.
Türk kızlarını mutlu edebildi bizim öküzler de yabancı kızlar kaldı zaten :))
baban da öküzdü dimi?:)
bazı yabancılar çok iyi biz de 2 tane yabancı gelin var çok şükür hiç bir eksikleri yok bizimkilerden hatta şağlıklarına ve eşlerinin sağlığına çok düşkünler
@rootbark o değilde sen böyle olduğuna göre sizde ırsi sanırım babama laf söylemek sana düşmez haddini bil.
Tabiki herkes aynı diye bişey yok ben yabancı kızları kötülemek amaçlı değil Türk erkeklerinin özenme durumunda olduğuna inandığım için yazdım.
ciddi algılama dediğimi:) ben hollanda doğumluyum ve avrupanın çoğunu da gördüm. İnan ki kızlar orada farklı düşünmüyorlar, yani ülkemizdeki gibi "ayyy bu kesin abaza"felan diye. Türkiye'de neden böyle anlamış değilim arkadaş bile olamıyorlar. Türk kızı gerçekten fazla tripli, nazlı ve kıskanç. Mesela ilgi gösteriyorsun"kesssin aklından birşey geçiyor bunun"der bizim kızlar. İlgi göstermezsin bu sefer"yaaa neden bakmıyoooooooooooo?"deniyor e ben de anlamadım ki bu işi. Yurt dışındaki kızlar "arkadaş"olabiliyor kesinlikle "farklı"düşünmüyorlar. Burada hemen bir art niyet felan:S.. Ama Türk kızı işte yine en iyisi. Ve emin ol bizim ÖKÜZLER'in çoğundan memnun.15 yıl turizmde çalıştım çoğu arkadaşım yabancıyla evli. Belki de bakış açısını değiştirmesi lazım bizim kızların. Anlayamadım bir türlü.
Bu konuda haksızsın genelleme yapıyorsun. Bahsettiğin kız tipi kesinlikle var evet doğru ama olmayan bir azınlıkta var. Demekki sen bulamamışsın normalini. bir de bu açıdan bakmak lazım. Ha yabancı kızlar da sizin onları gördüğünüz gibi size hayranlarsa Allah Mesut etsin :))
:) Bir sıkıntım yok Türk kızları candır.. ;)
tebrik ediyorum senii :D
:) :)
olmadıkları biri gibi davranmaları yedikleri onca halta rağmen ben naptım ki ayakları çekmeleri falan filan uzar gider
sevişmekten hoşlanmaması ve sürekli naza kaçması ıyyğğ o kızdan geri çekcen kendini
bir farkımız olsun dimi
herkesle sevişsen ne olacak sen her erkekle sevişen bir kadını kabul eder misin öyle diyosun ama evlenmeye gelince temiz kız arıyorsunuz hepiniz
yha sevişmediğim için bilmiyorum fazla
ama sevişmek çok güzel diyolar ve tamda sevişilmeye değer kızlarda var
sevdiğin insanla güzel yeri ve zamnı vardır bunun her kzı bunu yapsa sonra bakire kız kalmıycak size
:D aynen çok merak ettim l*n öpüşmek nası bişi diye :D
dene sende bu duyguyu tat yani :)
nasıl deniycem kız yok :D
nasıl yok olduğu zaman denersin :)
nasıl olcak zaten bütün kızlar naz havuzu gibi bendede utangaçlık korku herşey var?
hımm valla inan bilmiyorum :)
Ben hayatın a... işte :D
zamn :)
dünyanın en mükemmel kızları değilsiniz zira öyle bir toplulukta yok ve aynı şeyi istediğiniz halde nazlanmanızdan nefret ediyorum
Türk kızlarına bir şey olmamış ancak İstanbuldaki kızlarda aşırı derecede ego var. Ben bu kadar egolu insanlar görmedim.
Cinsel İlişki sırasında zırt bırt soru sorulması :D
nerden biliyorsun dünyanın en mukemel kızlarırdır kardeşim sen ermişmisn yoksa? ? bence çok abartmışsın kardeşim
Çok gereksiz bir soru sormuşsun. Türk kızlarını kötülüyorsun diyecektim ki güncellemeden sonra durdum
yok niye kötülüğüm ki bende türk kzııyım ama cevaplara bakılırsa yabancı kızlar erkeklerin gözünde daha namuslu belki onlar rahatlar herkesle yatarlar ama bir anne olamazlar bir erkekle yetinemezlr
Bizde namus söz konusudur biz tek birseye aitiz onlar birden fazla kisiye edep meselesi :)
yani
bir şeyi açık açık söyleyince değilde dolaylı anlatınca anlamanız yok mu işte bu dünyada sadece türk kızlarında olan bir yeti ve fazlaca yorucu bu olmasa iyi olur
Benden fazla biyiklari var :( bu beni kahrediyor :(
çok umuramazsınız çok vurdum duymazsınız çok tripcansınız. Bazıları var neleeer neler giyiniyor neler neler taşıyor bazıları var kezo :(
bu saydıalrın sizde de var bilşyosun dimi :) hem ne yapsa kızlar siz memnun olmuyosunuz ki
bu saydıklarımın hiçbiri bende yok çünkü ben türk erkeği değilim :)
ama türk kzıı hakkında bu kadar bilgiye sahipsin bir an öyle sandım :)
universiteyi türkiyede okudum turkiyede yaşıyorum malesef :( çevremdeki kadınlar arkadaşlarım çoğu böyle tabi ki olmayanlarıda var çoğu 6-7 puan 10luk hatun görmedim daha :)
karşına çıkmamış demek ki :) eğer sen bile öyle düşünüyosan bizim erkeklerin söyledikleri az
kadınların hepsi aslında kiymetli değerli varlıklar... ama kendilerine özen göstermiyorlar sanki çirkin bakımsız olmak için yarışıyorlar :) oysa ki hepsi kendine baksa duygularına sahip çıksalar herşeye atlamasalar türkiye güzel :)
evet bak buna da katılıyorumm :)
Onlar bize kurban olsun:)
katılıyorum :)
size gurban olurum :P
:) :D
@GENETİKKIYAMET :DD hahahaha
mıknatıs gbısın gızlde olsa bulyorum :PP
fazla kilolar,
tüylü bir vücut,
trip atmalar,
küsme ve herşeye ağlama...
bir erkek naber dediğinde sadece selam vermiştir bir tarafınız kalkmasın altı üstü selam
sadece işleri düştüğü veya yalnız kaldıkları vakit bizleri hatırlaması :)
arayıp sorduğumuz zaman da çok sıkıyorlar dersiniz :P
ah keşke arayıp sorsalar :D
kendilerini çok beğenmişler ve vıcık vıcık konuşanlara
vıcık vıcık konuşanı ben de sevmem. d:D:D:D. @Sonmermi kızın yazıyı etkilemiş :D
hahaa :Ddddd samet yaa
konuşmalaraı, ayy şakerrimm, elimi sallasam ellisi, beni ne doktorlar mühendisler istedide dönüp bakmadım vs vs
trip hiç gelememm sıfır tolere
kızlar - verir anlarımda erkekler neden?
Bir kizlarinda yok o emin ol
Turk kizlarinda diger kizlardan daha az var haatta
Tipsiz kız köpüksüz türk kahvesine benzer ^_^
Tripsiz. p
vallaha çekemem :D
Yabancılar gibi rahat ve doğal olmalarını isterdim.. Tribal, kasıntı ve yapmacık olmaları son derece itici.. Genelleme yapmıyorum.
Yabancilar rahat ve dogal falan degil turk kizlari bu ozelliklere sahip ama:) yabanci kizlarda da baska baska sorunlar var
duyduklarımla konuşmuyorum gördüklerimle tanışdıklarımla bildiğim şeylerle konuşuyorum.
bazı kızların benden fazla bıyığı var :D ama çok iyi namuslu kızlar bir sırrını paylaştığında sana çok iyi yardım ediyorlar
Yüksek ego, çok trip atmaları, tipsiz olmalarına rağmen brad pitt gibi adam aramaları diye uzar gider.
bazen hayat gicikliklar ile daha guzel monotonluktan kurtulursun...
sacının ön tarafını arkaya atıp off nalet olsun kestricem bu sacları diyip 5 dk sonra oyy yerim cok güzel saclarım var diyen kızlardan gıcık oluyorum :)
sadece türk kızları değil hangi şehrin kızı olduğuna göre bir yorum getirmek daha mantıklı olur bence :)
benim en sevmediğim özellikleri çok trip atar olmalarıdır.
Hem olabilitesi var diye düşündüğünüz kendisine ilgi duyduğunuz ve bunu dillendiren erkeği amaçsızca reddedip sonra da keşke etmeseydim demeniz ve acaba tekrar teklif eder mi diye düşünmeniz.
Kendini Angelina Jolie sanma sendromları var bir tane en gıcık şey:))
Bazı kızlara bende gıcık oluyorum yapacak bişey yok..
Objektif olmak gerekirse : Hırçın, kıskançlar. Kolayca ele avuca gelmiyorlar. Kendi istedikleri olsun istiyorlar. seks konusunda hep isteksiz oluyorlar. Ama arzulu bitanesine denk gelirsen zevkten ucarsın
Kaslı erkek diye deliriyorlar kas yapıncada iyy çok iğrenç diyolar bir dönüp kendi tiplerine bakmıyorlar
Kendilerini Bulunmaz hint kumaşı gibi görmeleri yüzüne bakmayacağın kızlar bile öyle havalıki şaşırıp kalıyorsun
şekilcilik insanı dış görünüşüne göre yargılayıp hor görmek. bunu yapmayan türk kızı yok maalesef
hepsi bir değil ki
ben neden görmüyorum?
karşına çıkmamıştır
çok çıktı karşıma çookk ama hiç birisi insan değil demekki türk kızları böyleymiş. her erkeği sadece dış görünüşüne göre seçer. başkalarını iter hor görür. siz kızlardan hayır gelmez artık her insanı tipine göre yargılayıp alay ediyosunuz
bak hala genelleme yapıyorsun hepsi bir değil yabncı kızlar gerçi daha iyi dimi hiçbişeyden memnun olmayan kendini beyenen ve çoğuda çok rahatt ilerde kimle veleneceksin türk kızıyla değil mi annen ne oda türk
annemin olduğu yıllarda hiç böyle bişi yokmuş yeni nesilde başladı bütün herşey. hepiniz aynısınız işte
o zamn bütün erkeklerde aynı acımasız sevmeyi bilmeyen duygusuz insan genelleme yapmamalı
işte o tür erkekler sizin bir türlü peşinden ayrılamadığınız sırf yakışıklı diye koşturduğunuz hatta verdiğiniz piç serseriler sizde gram akıl olsa ztn bunlar başınıza gelmezdi yürekten seven değer veren bir insanı sırf tipsiz diye dışlıyosunuz güvenmiyosunuz hor görüyosunuz tanımadan etmeden nefret ediyosunuz ama nerde şerefsiz herif var onlara kendinizden daha fazla güveniyosunuz sonra sizi bir güzel boynuzlayıp kullanıp atıyor ondan sonra bütün erkekler aynı kimseye güvenmiyorum bla bla bla.
bu yorumunu erkekler içinde söylemelisin siz de değmeyen kızları seviyosunuz bazen belli ki zamanında türk kzı sna bişey yapmış demkki bu kadar nefret ediyosun sen nasıl genelleme yaparsan biz kızlrda yaparız şıp sevdisiniz çapkınsınız o zamn size şöylede demek lazım sapıksınız yani bir kız öyle yaptı diye nasıl herkesi aynı görebiliyosun
benim bugüne kadar sevgilim olmamış bütün kızlar benden nefret ediyo düşman kesiliyo ve sen bana çapkın mı diyosun? ya bir yürü git. madem hepiniz aynı değilsiniz neden sokakta böylelerini göryorum? ayrıca bana bir kız değil bin kız yaptı ben hayatım boyunca nefret edildim tanınmadan hemde beni insan yerine koyan bir tane Allah'ın kulu kız yok.
ön yargılısın benim sana çapkın dememin sebebi senşn düşüncen benim jarşıma hep çapkın abaza erkekler çıktı benim de senin gibi ön yargılarım olsa senin gibi düşünmem gerekecek ama sen öyle misin değilsin o yüzden ön yargılı davranma
valla hepiniz aynı değilseniz ilk önce kanıtlamanız gerekecek ama sizde o kabiliyet yok. ben hiç görmedim piç serseri peşinde koşmayan bir kız. ulan melek gibi olan bir kız bile gidiyo piç serserilerle yatıyo. hani aynı değildiniz bal gibi aynısınız işte. sizden hayır gelmez bana yapmacık hareketlerle düzgün kız oyunu oynama. abaza erkekler çıktı dyosun hayatın piç serserilerle ilgilenmekten geçmiş suçu bizde arıyosun. ilk önce kendinde ara
Soruyu erkeklere sormuşsun eic bir bayan işte türk kızlarının en sevmediğim huyu ne yaptıklarını kendileri bile bilmiyor.
Dünyanın en kısa fıkrası ;
İki kadın sessizce oturuyorlarmış.
Gayrı kendin çıkar bundan mesajı.
NECİP FAZIL KISAKÜREK
mini etek giyip aşağı , görünen memelreini kapamak için yakası açık blüzünü yukarı çekiştirmeleri kadar salakca bişey olamaz herhalde
inatsınız çok inat hemde. inat yakışıyor ama fazlası boğar adamı
kezbanusları çıkarırsak... güzel türk kızlarının burunlarının havada olması, kendilerinin erişilemeyecek hissetmeleri, bitmek bilmeyen tripleri, bir de avrupa kızlarını kıskanmaları ,:D
Beni sahiplensin maco olsun cok kiskansin gerekirse sunla gorusmicen yok soyle yok boyle desin oyle olincada off beni cok sıkıyor demeleri sinir oluyorum boyle kizlara ya
Ben herşeylerine gıcık oluyorum
Çok irite ediyorlar. Kendini beğeniyorlar. Genç yaşta her haltı yiyorlar. İyki muhattab olmuyorum onlarla
muhattap olmuyorum derken
Konuşmuyorum. Yüz vermiyorum
Görmezlikten geliyorum.
neden ama
Çunkü onlar da bana aynısını yapiyor
anladım ama herkes bir değil demek ki karşına çıkmamış
şu bitmek bilmeyen tripler, daha sonra diğer kız arkadaşlarla yarış hevesi.