AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
303Cevap
çok güzel olmalarına gıcık oluyorum :P
bu çok iyiydi :)
hatundan anlıyorum da diyebırsın :))
evet öyle desek daha iyi olur :)
yaa bırak sımdı beni tanımyosun bıle :)))
yorumun öyle demiyor ama :) ya da topa girmek istemediğin için söylüyorsun yani biraz korktuğun için :)
benmı korkacam gözümün gördüğü hıc bışeyden korkmadım ben :)) sadece ben nedersem onay makamı gbısın onu söyluyorum
peki tamam :)
sizin kıymetınızı bılmeyen erkeklerın ALLAH belasını vero zaten :)))))
:))
Zaten ilk gizliyken tanışmıştık:D
süper yaa :) evet evet aynen
Kendi bğenmiş dünyayı merkezi kendi sana ve yatakda kum kum torbası
Azıcık güzel olanların o tahammül edilemez havaları
Sanki küçük dağları ben yaratım der gibi :D
türk kızları gösterip te vermeyen tipler gösteriyosan verecen de
Trip kendilerini kasmalar falan ne o havalar herkes insan
Neden gıcık olalım ki. Gıcıklığın ırkı yoktur. İnsan olup olmamak vardır. Gerisi hikaye kabilinden.
İyi davranılınca d. tünüzün kalkması sımarınca bu elde d, yip umursamamanız
Egoist, Erkekleri kendilerine köle yapmak için elinden geleni yaparlar, Trip atmakta ustlerine yok, Açık giyinip kendilerini bir b*k sanarlar ve küfür ağızlarndan hic eksik olmaz hepsi boyle demiyorum ama cogunda bu ozellkler var
örnek alın demişsiniz ama örnek alınacak neyiniz var?
yabancı kızlara diyorum bu sözü hem bunu görememişsen ben burada söylesemde boşş gerek yokk yani
yemek yapmayı bile bilmeyen kızların neyini örnek alalım neyinizi beğenelim sizlerin...
mesela svgimizi askımzıı hem herkes bir değil + senin annen yabancı sanırım böyle konuştuğuna göree
1) türk kızıyla türk kadınını ayırabilecek durumda değilsen eğer bunları yazma
2) ben türk kızlarının sevenini görmedim.
kendinizi kandırmayın. sizleri sizlerden daha iyi tanıyorum. beş para etmezsiniz hiç birinizde. ha ırkımda türk bunu bikmek istersen eğer.
biri dediğin gibi çıkınca herkesi aynı görmen yanlış ön yargılı olma bu kadar bizi bizden daha iyi tanıyomuş öyle olsa sorun çıkmazdı zaten
:DDD ama farklılık gösterin kızlar. normal hayatta kızlarla sohbetim çok nadir olur o da kısadır. ama dış o kadar genişlemiş bir durum var ki ortada şu anki genç çağlarda bende genelleme yapmak durumunda kalıyorum.
ben şimdiki çağlarda değilim olsun genede genelleme yapmamalısın
kaç sevgilin oldu?
needen sordun bunun ne önemi var ki
ona göre yazacağım cevabımı.
5 kişi ama hepside ciddi ilşkiydi ama olmadı işte şu anda biriyleyim
söylediklerim senin için de geçerli. sen de zamani kızısın. eğer ki farklı olsaydın senden özür dileyecektim ama özür dilenecek bir durum olmadığı ortada.
hadi yaa bunu nerden çıkardın
5 sevgili yapacaksın hepsiyle ciddi düşüneceksin ve zamani olmayacaksın. zamani olmayanı nasıldır biliyomusun, erkeklerle fazla haşır neşir olmayan ve sevgili yapan değil kocasını bekleyendin. görücü usulü bekleyendir. Allahtan gelene razı olan daldan dala atlayan değil. hadi sana zamanda başarılar.
bu daldan dala atlamak değildir benim tercihim sadece görücüden yana değil bu kadar hem insanın hayatında birileri olur muhakkak + karşındaki sorun çıkartırsa ya da bişeyini görürsen ayrılmıycak mısın yani önmeli olan nasıl bir durumda olduğun değil hepsi aynı kapıya çıkıyor zaten sen görücüde nişanlandın diyelim sorun çıktı ayrıldın aynı şey değil mi ben 4 5 deefa nişan atan kız gördüm herşey evlilikle bitmiyormuşş en azından onu tanırsın
her çiçekten biraz değil bir çiçekten tamamen. siz öyle kendinizi kandırın. severek evliliklere oranla görücü usulü evliliklerde boşanma oranı daha azdır. aynı zamanda görücü usulünde damdan düşer gibi nişan yapılmaz. önce gençler tanışır anlaşır ondan sonra he denir. haaa görücü usulünde iki tarafta geçmiş temiz olarak geldiklerinden onların işini Allah görür. bu işlerde size fazla gelir
he hee tmmm yazdığın çok alakasız bir durum nişanlı olanlarda ayrılıyoo biz burada başanmayı konuşmuyoruz medeni halinin ne olduğu önemli değil yani diyorsun ki görücüde tanışıyosun sonra karar veriyosun ee flörttede öyle oluyo zaten tanışma döneminde ayrılabiliyorsun tek fark birini ailen biliyo diğerinde bilmiyoo bu kadar dar düşünceli olma görücü evlenenlerin hepsi temiz değil bize laf atıyorsun oo kafa artık eskide kaldı
nerde tanıdığın biri nerde yabancı bunu aşın artık yaa hemm bu düşünce farklılığı herkesin düşüncesine saygı duymalısın bana göre görücü evlilklerde çok sağlam olmuyor yani
hadi ordan zamani kızlarındansın. gerçekler zorruuunnnaa gitti demi. elin gavurları bile sizden daha sadık. kendinizi kandırmayın...
he hee öyle
zorruna mı gitti zamani kızı.
İşte güncellemende de görüldüğü gibi çok havalı kendini beğenmişsiniz herşeyin en iyisini istersiniz karşınızdaki insanın kırılcağını düşünmeden hareket edersiniz bunun gibi daha çok var
cinsellik özürlüdürler yapma elleme
sonra ruslara gidince zoruna gider neden gidiyor olur
Okulun en güzel kızının serseri çocukla çıkıp orkoklor çok obozo diyen kızlar
kız dedigin hayat dolu olmalı, gözleri ışıl ışıl yüzü güleç olmalı :) bunlar yoksa gıcıgım :))
aşırı hava cok istek rahatsız edecek şekilde rahatlık
Aman boşver
erkekler bizde bisey bulsalarda
hemen bırakıyorlar bizi
nedenini merak ettin mi?:)
Kızlarımız kendilerini biraz fazla ağırdan satıyor sonra oğlan vazgeçince de kıymete biniyor
Trip atmaları, Her an ilgi istemeleri, Nadir bazı kızların sakal bıyıklı olması..
Türk kızları haricinde İzmirli kızlar candır.. :)
Dedikodu. En yakının bile yeri gelince dedikodunu yapabiliyor ama erkeklerde öyle mi?
aynen öylee valla :)
Ilk soyledigin sey de haklisin ama emin ol erkekler de oyle
turk kizlarinla yerine ingiltere almaya ispanya italya letonya kizlarini degistitirsek gicik olcagimiz bir durum kalmaz bence ordada
tam dalgayı telefon direği gibi yapıyoruz uçuşa geçicez hoooppp canım istemiyor haydaaaaaa:))) en çok buna uyuz oluyorum..
Türk erkekleriinin g*tlerini kaldırmaları.
haa bide bu vardı haklısın canm :D
Savol canım :d
Cıvık cıvık konuşmalarına lanlı lunlu
Egolarınız çok yüksek, bunun sebebide yine hemcinslerimizin çok abaza oluşu.. Diğer ülkede ki kızlara bakıyorum sıfır ego...
Kendilerini bişey sanıp en ufak bişeyi bile abartmalari
kendilerini bir halt sanmaları başka hiç bişey değil. bide güzel olsalar gam yemeyiz.
Kendiletini çok begemisler tripciler vs. İyi popo say say bitmez
Türk kızları başlı başına gıcık zaten o yüzden yaşasın yabancı kızlar.
bence havalı olmasından çok , fazla özentiler
Kendini beğenmiş olmaları, egoist olmaları, malca davranmaları, mal mal çığlık atmaları.
Çogunun biyiklari bizimkilerden fazla. Çok kapali giyiniyorlar. Bir iltifat gibi olayi cok abartiyorlar. Teşekkürler 😃😃
Her insanın kendine has güzel yönleri vardır.
Havalı ve ukala olmaları, kendilerini cok begenmeleri daha sayacak bir sürü şey bulabilirim.
Misafirlikte evde konuştukları yetmez gibi bir de çıkışta eşikte saatlerce lal lak yapmaları
Trip atmayan kızla çıkmak isteyen erkekler Ahmetle çıksın
Egoları çok yüksek bu yüzden bana çok sıradan geliyorlar.
maşallahımız var her şeyden biraz almışız :D
Özentilik var müthiş bir şekilde.
hiç düşünmedim ya laaaa :D
haha güzeldi :)
herhal çok kaprisliler sanırım ama tum kızlar bole :D : d
hayır tüm kızlar değil genelleme yapma :)
çoğu diyelim o zaman :D
tamam oldu şimdi çünkü ben kaprisli değilim ve benim gibi olamyn kızlarda var :)
o konuda haklısın ama değişikler iltifat edersin biri var etmezsin kütük olur erkek D
evet buna bende katılıyorum doğru ne istediğimizi bilmiyoruz bazen :)
bazen demeyelim çoğu zaman diyelim kitabınız çkmalı bence )
hahaha :D
:) :)
Gulerken burnundan baloncuk cikaran kizlara ayar oluyorum:)
türk kızının gıcık olunamayacak bir özelliği yok bence
Yabancilar da sizin icin okuyodu yurt diisna cikin bir bakalim turk oldugu erkegon gobeginden anlasiliyo resmen
Havalı burunlari yüksekte. Biz gevşek olun demiyoruz edepli olun
boş boş naz ve kapris yapmaları, evliliği bir başlangıç değil ulaşılacak son hedef olarak görmeleri,
Tribiniz çok kötü ama diğer yönleriniz on numara
dizi izlemesin yeter :D
erkeklere sordun da cevaplayasım gelmişti neyse
yoo yorum yapabilirsin yinede
hmm neyse
nasıl istersen
Aç tavuk gibi gezinmeleri.(herkes için değil)
Küfür var çoğunda ve edep yok birde kavga
Killi diyen bile var yaa cok guldum cevaplara :D
Kapatma tuşu olmaması. :D
burçlara göre insan seçmeleri
Ben uyurken elektrikli süpürgeyi çalıştırmaları
Kendiimizi naza çekmemz ollabilir :)
-Cam acalim mi
+oha rsmen synmmi istedi
Kolay kolay vermemeleri çok gıcık
bizim de farkımız bu yaa işte :D
Aynn o kadr farkınız olsn :D
yani :)
dedikodu, dedikodu ve dedikodu...
Menfaatçi ve zeka fukarası olmaları.
Senin anan da zeka fukarasi o zaman
Muhtemelen... Neden böyle sert çıktın bebeğim.. Zoruna gitmiş sanırım. @ohlalavoila
Senin zoruna gitmemesi sorun bence annene kizkardesine kiz akrabalarina sovuyosun burada
Sövme filan yok.. Sadece ayna tutuyorum.. Ama nerede anlayacak kabiliyet?
@ohlalavoila
Kendi anasina soven hi turk erkegi!!! Ne hale getirdiniz turklugu atatuek un ovdugu turkluk bu mu onun goklere çıkardığı Türk kadinina dediklerine bak yasadigin toprakta bile savas zamani turk kadini savasti emek harcadi. helal mi zannediyosun senin bu kutsal topraklara ayak basman
@ohlalavoila PES ETTİM BEBEĞİM...
Tirp :)
popiler olmaya calısmaları
kasarın kralı olupta namuslu takılmaları
Aşırı Duygusal olmalarını gıcık oluyorum