Aşk acısı çekmemek için hoşlandığım kişiyle konuşmayı kestim. Aptallık mı yaptım?

Aşk acısı çekmemek için hoşlandığım kişiyle konuşmayı kestim. Aptallık mı yaptım?
Cevapla