Sevgilimi ÇOK seviyordum. Çok ilgili olsada beni çok üzdü. Sürekli ikaz ettim, hatasını affettim ama daha beterini yaptı.
Ailem sevgilimi istemiyordu (muhafazakar aileyiz sevgilimse geçmişinde alkol bar vs çok olan bir insan. Ama artık bırakmıştı)
Ben aileme çok karşı koydum istiyorum diye.
Sevgilime çok âşıktım ama hataları beni bunaltıyordu (Eski sevgilisiyle iletişimde olması/internette baska kızlarla konuşması..)
Çok bunalmıştım artık. Üstelik ailemde çok üstüme geldi olmaz diye.
Isteyenlerim çoktu. 1 tanesi mantıken çok iyiydi. Namazında ahlakli ve beni çok seviyordu.
Bende sevgilimi çok sevdiğim halde onu terk ettim. (Evlensek bile mutlu olamayız beni yine aldatır düşüncesiyle)
Ve sözlendim. Şu an sözlüyüm...
Gönlümde ki hala eski sevgilim. Ara ara ağlıyorum çok özlüyorum. Ve vicdanım rahat değil. Evlilik hayali kurarken terk ettim.
Nasıl böyle bir şey yaptım bilmiyorum!!!
Mantıken içim rahat sözlüm çok iyi maddi manevi. Ama ya gönlümde ki? Severek terk etmek ne zormuş...
Eski sevgilime sözlü olduğumu üzülür diye bildirmedim.
Bana sürekli yazıyor. Yalvarıyor dön diye. Bu sefer çok pişman olmuş ve hatalarını tekrarlamıcak gibi. Sözlü olmasam yine affedilen ama dönülmez yoldayım.
Nasıl bir yol izlemeliyim?
Eski sevgilime söylemeli miyim sözlendigimi? Şu an bile kahrolmuş durumda söylesem beter olur...
Ailem sevgilimi istemiyordu (muhafazakar aileyiz sevgilimse geçmişinde alkol bar vs çok olan bir insan. Ama artık bırakmıştı)
Ben aileme çok karşı koydum istiyorum diye.
Sevgilime çok âşıktım ama hataları beni bunaltıyordu (Eski sevgilisiyle iletişimde olması/internette baska kızlarla konuşması..)
Çok bunalmıştım artık. Üstelik ailemde çok üstüme geldi olmaz diye.
Isteyenlerim çoktu. 1 tanesi mantıken çok iyiydi. Namazında ahlakli ve beni çok seviyordu.
Bende sevgilimi çok sevdiğim halde onu terk ettim. (Evlensek bile mutlu olamayız beni yine aldatır düşüncesiyle)
Ve sözlendim. Şu an sözlüyüm...
Gönlümde ki hala eski sevgilim. Ara ara ağlıyorum çok özlüyorum. Ve vicdanım rahat değil. Evlilik hayali kurarken terk ettim.
Nasıl böyle bir şey yaptım bilmiyorum!!!
Mantıken içim rahat sözlüm çok iyi maddi manevi. Ama ya gönlümde ki? Severek terk etmek ne zormuş...
Eski sevgilime sözlü olduğumu üzülür diye bildirmedim.
Bana sürekli yazıyor. Yalvarıyor dön diye. Bu sefer çok pişman olmuş ve hatalarını tekrarlamıcak gibi. Sözlü olmasam yine affedilen ama dönülmez yoldayım.
Nasıl bir yol izlemeliyim?
Eski sevgilime söylemeli miyim sözlendigimi? Şu an bile kahrolmuş durumda söylesem beter olur...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar