İlişkide statü farkının önemleri nasıldır, ileride büyük sorun olur mu?

spor salonunda tanışmıştım kendisi aslında baya hoşlanıyor benden ama kızın aileside çok yüksek statüde ayrıyetten kızda ben lise mezunuyum sanayide yüksek gelirli bir işim var ama aramızdaki gerek eğitim gerek statü farkı çok fazla gidip kendi statüne uygun kız bulun demeyin bana çünkü benim statümde bekar kız yok ya sevgilisi var ya da evli anne olanlar bile oluyor 25 yaş üstü o yüzden cidden bulmak çok zor ben dert etmek istemiyorum kızda sanki dert edecek birisi değil ama arkadaşları çok dert ediyor üstüne üstelik ailesi kesinlikle böyle bir ilişkiyi kabul etmezler gözlerinde ezik bir insan olarak görünüyorum içim el vermiyor ama sevgili değiliz henüz ama ben istemeyerek ilişkiyi sonlandırmak istiyorum sizce doğrumu yapıyorum ya olmaz çünkü belki ileride o da ailesi ve arkadaşları gibi düşünecek çünkü daha fazla seçeneği falan neyimden hoşlandı benim anlam veremedim ben diş hekimi olduğunu bilseydim asla ona yanaşmazdım çünkü herzaman hayatım boyunca statü farkı yüzünden aşşağılandım

İlişkide statü farkının önemleri nasıldır, ileride büyük sorun olur mu?
Cevapla