Sevgilinizin normal karşıcins arkadaşıyla mesajlaşmasını sorun yapar mısınız?

Sevgilimle bir yola girdik aileler tanıştı. Dün erkek arkadaşım iyi geziyorsun diye mesaj atmıştı biz buluştuğumuzda da sevgilim gördü bunu eve gidince ss atmamı istedi ben böyle hoşlanmam biz evlencez evliyken sana mesaj atamaz ben şu an birine yazsam hoşuna gider mi ben mesajların içeriği kötü demiyorum normalde olsa böyle düşünüyorum diyor sizce haklı mı? Siz ne yapardınız

Sevgilinizin normal karşıcins arkadaşıyla mesajlaşmasını sorun yapar mısınız?
Cevapla