Selamsss
Hıı gidersin, tamam tamam.

#sosyetic
Selamsss
Hıı gidersin, tamam tamam.

#sosyetic
Sevgilim karşı cins arkadaşı ile tabi ki de dışarı çıkamaz. yani çok saçma olur bir kere ben varken neden başka birisi ile çıkıyor. zaten ben arkadaşları ile çok samimi olmasını istemem mutlaka mesafeli olmasını isterim ki sevgilim de zaten bunu benden önce yapar yani benim dememe gerek kalmaz hiç bir şekilde. zaten yapıyorsa da burada sorun var demektir yani bende aynı şekilde karşı cins kız arkadaşım ile dışarı çıkmazdım ha çıkıyorsak da o zaten 4-5 kişilik arkadaş grubu olur. orada da zaten bende olurum yanında bunun dışında çıkamaz
Dışarı çıksa diyoruz. Bir yerde uzun uzun duracak demiyoruz. Uzun uzun sebepsiz sırf gezmek dolaşmak için ise sadece ikisi ise rahatsız olurum. Ama herhangi bir işten dolayı veya başka bir geçerli durumdan ötürü dışarı çıkıyorsa rahatsiz olmam. (Misal bana sürpriz yapmak için gezebilirler diyormuşum) 😂
Çok minnoş :D
Şu devirin insanlarına güvenim kalmadı. Ben varken ne karşı cinsi ya? Ön yargılıyım zaten arkadaş ilişkisine. Arkadaşız diyorlar arkadan fon müziği çalıyor, kim kimi seviyor belli değil. Yani demem o ki, birisinden birisinin duygusu oluyor illa ki. Arkadaşı ile gittiği gün, her şeyin bittiği gündür.
Ben kaldım kardeş.. Ben kaldım sjsjsjs
Yok, gidemez o son yemekleri olur. Valla ben sevdiğim adamın gözüne uzun uzun bakan herkesten rahatsız olurum, sevdiğim kişi sadece bana ait olmalı. Kız arkadaş vs onlar hikaye, ben zaten kıskanç bir kadınım
O dizi repliği mi :D
Evet, Ezel dizi repliği 😅
Hemen hatırladım ya :D
Ahaha unutulacak gibi değil 😅💙
😃🌸
Cevap
46Cevap
Hayir olmam, sonuçta arkadaşı
Çıkabilir. Sonuçta benden önce arkadaşı olmuş olabilir. Neden bu kadar dramatize ediliyor anlamıyorum.
ya bişe demek istemiyorum pek ama benim sınırlarımı zorlarsa o sınırları ben tamamen kaldırırım ve birdaha benim sınırlarımın içine giremez hoşuma gitmicek bişeyse işleri falan varsa (ki ne işleri olabilir) gidebilir onun dışında ortak arkadaşlarımıza onun çok eski dostlarına vs zaten bişey demem
Karşı cins arkadaşı mı? Arkadaş ve karşı cins? İkisi yan yana hiç yakışmıyor😂 Zaten kız arkadaşları olan biriyle beraber olmam…? Büyük sıkıntı, sonra kız dicek “ben senden önce vardım” falan filan bana saçma saçma hikayeler anlatacak onu anlatacak asla gelemem böyle laubali konuşmalara
Ortama yerine ve sebebine göre değişir açıkçası eski bir arkadaşi ise iş icabı vs ise sorun değil ama böyle onunla gezen Kafa dağıtam keyifli zaman geçirem derse onu baskilamam kendi bilir ama ben daha sonra onunla olurmuyum hayır.. bazı konular çok dikkat ister özen ister. ayni özeni bende gösterir ve isterim..
Yooo niye rahatsız olayım ki ertesi günkü cenazesinde ağlarım bile. Yani ona olan sevgim gram dahi azalmaz 🤪
Hahaha :D yürü be
İhihihihih 🤪
Kendisi eski sevgilim olur ben öyle birini tanımam herkes yoluna 🤷♂️
Bu zamanda ne arkadaşıymış o. Gidemez, bitiririm anında, gelemem ben böyle şeylere.
Gidilecek yer var gidilmeyecek yer var. Benim sinir olacağımı bilipte gidiyorsa bir tartışma doğar. her tartışma ayrılık getirmez elbette
Gidilecek yer neresi, gidilmeyecek yer neresi
Nereye gidecekler mesela rakı balık. Yemeğe falansa sakat işler bunlar
Mesela öyle :D
Dakka başı aramak serbestmi, ya da evindenmi alicak onu
Evinden alacak dakika başı aramak nedir yahu
Öyle olmaz ya birde konum atacak gelecek evinden alacak falan cikss olmaz
Modern ol biraz ya :D
Modern olur teknolojiyi kullanır görüntülü ararım
😬😬
Gerçekten arkadaşlarsa çıkabilir.. Köklü arkadaşlıklar var. Kimsenin hayatını s*kmek gibi bir huyum yok.
Ama yeni tanışıp arkadaş ayagına takılan bir cinsle tokalaşmasından bile rahatsız olurum.
Rahatsız olmak az kalır. İkisini de döverim. Yani bu deyim değil, bayağı bayağı tekme tokat döverim.
Sakin mi olsak acep
Benim kişiliğimi, özelliklerimi bile bile bunu yapan biri dayağı hak etmiştir, acımam. :D
🧘♀️ derin derin nefes alıp veriyoruz, her şey güzel olacak kskdsk
Tanrı aşkına ben sakinim :D
Hahaahahaha 😅 neyse iyi geceler
iyi geceler
Kusura bakmasın. Hiç bu gibi şeyleri kaldıracak biri değilim. İster geri kafa desin isterse ne şeyim derse desin.
Çok gitmek istiyorsa benle gelip yesin.
Kişi karşısındakini kendinden bilir. Rahatsız olurum, baskılamam katı kural koymam yinede kendi bilir. Ama eski ben olmam. Bizim de kendimizce dağıtacağımız kartlarımız vardır illaki.
Ortama yerine göre değişir başa başa özel yemeh cikiorsalar hayir tabiki ama diyelim ki bi müşteri yemeği var ya da Erasmus toplantısı var o zaman bisey demem
Aaa hiç rahatsız olur muyum hiç alt tarafı dışarı çıkıcaklar.. Yalnız bende olursam sıkıntı yok.. Eğer ben yokken çıkacaksa kıskançlıktan gözüm dönebilir..
Gece kulübüne falan gitmeyi düşünüyorsa karşı cinsle kusura bakmasım gidemez. Normal kafede oturup uslu uslu kahve içebilir
Farklı şehirlerde yaşıyoruz, bu yüzden fazla sorun etmiyorum; ama benimle aynı şehirde yaşıyor olsaydı asla izin vermezdim.
Biraz kıskanç biraz şüpheciyim belkide kendi yaptıklarımdan dolayı olabilir ama evet bir huzursuz olup bunu dile getiririm
Kim rahatsız olmaz ki bu durumdan?
Ama haklısın o kadar geniş insan var ki moderin olarak adlandırılan onlar izin verir. Ama ben izin vermem...
Tabiki çıkabilir nasıl olsa o anda eski sevgilim olucak😅
o bir sakınca görmüyorsa çıkabilir tabi ama o güveni veriyorsa tabi adamına göre değişir
Arkadaşları olabilir ve karşı cins arkadaşıyla da dışarı cikabilir elbette
Elbette olurum hatta çıkamaz büyük konuşmayım Allah göstermesin de çıkarsa sevgilim olamaz
Ben neler yapmiyom ki bise desem haksizlik olur
Yooğğğğğ artığğğğğ. Nasıl nasıl kim kim ney neyyyy başkaaaa?
Bize ters bu tür şeyler. İkimizin de karşı cins arkadaşı yok, olamaz da.
Başbaşa çıkmaları rahatsız eder ama kendimi durdurum olay çıkartmamaya çalışırım
Olunur herhalde ya kendim gibi biriyle çıkarsa rahatsız olmam herhalde ahlakımız gereği
Olmam demek isterim ama içimdeki canavara engel olamam muhtemelen
Niçin çıktığına, hangi zaman da ve hangi mekan da olduğuna bağlı.
Çok rahatsız olurum. Her şeyden onemlisi sevdigim kişinin karşı cinsten arkadaşi olamaz.
Karşı cins arkadaşı ile takılamaz. Benim nasıl yoksa, o tür takıldıklarım. Onunda olmamalı.
Çıksınlar yemek yesinler
Bir de üstüne evlensinler
zahmet olmasın daha neler jsjs
Tanıdığım biriyse rahatsız olmam tanımıyorsam olurum. Bir de nereye gittikleri de önemli unsur
Rahatsiz olurdum hasbasa nelan oyle biz burada leblebiciyimiz,
Tanımadığım bir arkadaşı ise rahatsız olurum. Yoksa tabi ki arkadaşları ile çıkabilir.
Eski sevgilim olacağı için beni ilgilendirmez
Evet olurum. Sevdiğim kızin bende başka karşı cins arkadaşı olamaz.
Ben rahatsız olmam, rahatsız ederim.
En baştan anlaşırım ne senin erkek arkadaşların olucak nede benim kız arkadaşlarım.. diye kabul ederse ne ala
Çarşamba pazarına gidiyorlarsa sorun yok.
Kesin oraya gidiyorlardır
Muhtemelen
Hayır yani nereye gidiyorsun ki
Dimi ama 😅
Olurum sen olmazmisin
Rahatsız ederim daha çok
Ellerimle de hazırlar gönderirim
Alfa kadın 😃
Elbette :) O gidişin bir de dönüşü var. Bir de Sigma canım :) Alfa kadınlar köpeğim oluyor ahahahahaaha
😅😅
O cikarsa ben de cikabilirim demek bu. Kabul ederse kabul ederim. :)
bir erkek kendisinden hoşlanma ihtimali olmayan bir kadınla arkadaş olmaz
Gitsin deee gelmesinnn😆
Artık Eski sevgilim🥴
olmam çünkü çıkamaz sdbfgnj
Hayır rahatsız olmam.
Tabiki rahatsız olurum.
Evet rahatsız olurum, birlikte çıkabiliriz
Sinir olurum arıza çıkartırım!
Hayır paylaşmayı severim
Arkadaşına göre değişir
Çıkmıştı, itiraz edememistim (
Teklif dahi edemez 😎
Brn tanıyorumdur, olmam o yüzden
Hayır ya böyle işler bizi bozar😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?