Hoşlandığım cocukla aynı dershanedeydik şu an dershane bitti çocuğun kalemi bende kalmış yazsam bahane olur mu saçma mı olur?

Kararsız kaldım ya kalemi napcak artık diyorum Bi taraftanda yazmaya bahane olur diyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bi kalemin peşine düşecek adam değiliz dedi sonra muhabbet kurmaya çalıştı ne amacı anlamadim
Hoşlandığım cocukla aynı dershanedeydik şu an dershane bitti çocuğun kalemi bende kalmış yazsam bahane olur mu saçma mı olur?
Cevapla