Bir çocuk var hiçbir iletişimimiz olmamasına rağmen bir gün beraber olacağımıza çok inanıyorum, hislerime güvenmeli miyim?

gariptir ki icimde hep bi yerlerde beraber olacagimizdan konusacagimizdan eminim, hep bi yanim bekle diyor ama bi yanimda cok sabirsiz arada derede kaldim😝
Bir çocuk var hiçbir iletişimimiz olmamasına rağmen bir gün beraber olacağımıza çok inanıyorum, hislerime güvenmeli miyim?
Cevapla