Sevgilimle ikimizde resmen çocuk gibiyiz bu zamanla aşılır mı?

sevgilimle ikimizi 23 yasımızda olmamıza ragmen hayatın zorluklarıyla karşılaşmamamızdan dolayı pek fazla olgunlaşamadık. ikimizde ikizler burcuyuz ve aramızda 1 hafta var doğum günleri olarak herseyimiz aynı bir öyleyiz bir böyleyiz Şu an konuşmuyoruz ama ayrımıyız onuda bilmiyorum inanın çok garip birşey daha hala ailesine güveniyor iş yeri açtı ama babasına güvenerek daha aile kuzusu ben biraz daha aileme rest çekebiliyorum bana daha fazla güveniyolar kadın olarak dişlerimi gösterebiliyorum. cunku yonetilmekten nefret ediyorum. ama o biraz daha aileye bağlı bu nasıl aşılır ve şu aşamada bundan nasıl kurtulabilir ben onunu için ne yapabilirim söylüyorum biraz kendine guven ama yok olmuyor yaşayarak görmesi ve bağımızlığını ilan etmesi lazım mı?
Sevgilimle ikimizde resmen çocuk gibiyiz bu zamanla aşılır mı?
Cevapla