Özgüveninizi zedeleyen size kendimizi kötü hissettiren insanlarla mesafe koyarak başlayın. Daha sonra kendinizde kusur olarak gördüğünüz durumları benimseyip kabullenmeye çalışın. Mükemmel insan kavramının ne kadar ütopik olduğunu bilin ama bilmekle kabul etmek arasında maalesef fark var. Bu dediklerim de zaman zaman acılı ve inişli çıkışlı bir süreç. Öyle saçma sapan yaşam koçlarının hergün kendimi seviyorum de tavsiyeleri gibi işlemiyor işler. Gerekirse bir terapi desteği alın.
Psikiyatristlik değil bir psikolog ya da psikolojik danışman fazlasıyla yardımcı olacaktır. Tabi bunlara erişme imkanınız yoksa evde okuyabileceğiniz kitaplar var kendinizi anlayıp daha iyi hissetmenizi sağlayacak. Ben size hafif spor / yürüyüş ve herhangi bir meşgale bulmanızı tavsiye edebilirim uzaktan. Kendinizle ilgili olumsuz düşünceler gün içinde fark edip bir yere not olarak daha sonra bunların mantıksız olduğunu kendinize anlatabilirsiniz. İyi günler dilerim 🌼
Rica ederim, evet maalesef özellerde bütçe sorunu oluyor devlet hastanesinden psikiyatriste randevu alıp ilaç değil psikolog desteği talep ettiğinizi belirtirseniz ücretsiz olarak hastanenin psikoloğu ile bir danışma sürecine başlayabilirsiniz
Estağfurullah bozukluk yokki düzeltme olsun, sadece içinde bulunduğunuz koşullar kendinize olan inancınızı kırmış gibi görünüyor. Tabiki mantıklı ve istikrarlı bir terapi süreci ile çok daha iyi hissedersiniz.
Kızlar Ne Diyor
Bakışları zekası ozguven kesinlikle
banada bakan kızlar oluyor ama hoşlanıyorlae mı bilmiyorum
Mesaj atıyor mu habire bir kiz
bende öz güven eksikliği var onu nasıl düzeltebilirim
atmıyorlar dışarda gezerken bakıyorlar
sosyal medya da sohbet ederken sıkıntı olmuyor yüz yüze konuşamıyorum
mesaj asıyorsa ne diyecektiniz ki
mesaj atıyorsa ne diyecektiniz
Bakışları kesinlikle
başka ne etkiler sizi
Saçları elleri falan
gözlerine bakar mısınız
başka bir yerine
Tabi, bakışları dedim ya başta.
Yok bu birkaç nokta dikkat çeker onun haricinde zamanla aşık olursam olurum yoksa bana ne Allah sahibine bağışlasın
bende öz güven eksikliği var onu nasıl düzeltebilirim bilmiyorum
fazla kız arkadaşım olmadı
Özgüveninizi zedeleyen size kendimizi kötü hissettiren insanlarla mesafe koyarak başlayın. Daha sonra kendinizde kusur olarak gördüğünüz durumları benimseyip kabullenmeye çalışın. Mükemmel insan kavramının ne kadar ütopik olduğunu bilin ama bilmekle kabul etmek arasında maalesef fark var. Bu dediklerim de zaman zaman acılı ve inişli çıkışlı bir süreç. Öyle saçma sapan yaşam koçlarının hergün kendimi seviyorum de tavsiyeleri gibi işlemiyor işler. Gerekirse bir terapi desteği alın.
psikiyatriste mi gideyim onu mu demek istediniz
yorumunuz içinde çok teşekkür ederim psikiyatristristin seansıda çok pahalı
Psikiyatristlik değil bir psikolog ya da psikolojik danışman fazlasıyla yardımcı olacaktır. Tabi bunlara erişme imkanınız yoksa evde okuyabileceğiniz kitaplar var kendinizi anlayıp daha iyi hissetmenizi sağlayacak. Ben size hafif spor / yürüyüş ve herhangi bir meşgale bulmanızı tavsiye edebilirim uzaktan. Kendinizle ilgili olumsuz düşünceler gün içinde fark edip bir yere not olarak daha sonra bunların mantıksız olduğunu kendinize anlatabilirsiniz. İyi günler dilerim 🌼
Rica ederim, evet maalesef özellerde bütçe sorunu oluyor devlet hastanesinden psikiyatriste randevu alıp ilaç değil psikolog desteği talep ettiğinizi belirtirseniz ücretsiz olarak hastanenin psikoloğu ile bir danışma sürecine başlayabilirsiniz
teşekkür ederim psikiyatriste gittiğimde kesin olarak düzelebişir miyim
Estağfurullah bozukluk yokki düzeltme olsun, sadece içinde bulunduğunuz koşullar kendinize olan inancınızı kırmış gibi görünüyor. Tabiki mantıklı ve istikrarlı bir terapi süreci ile çok daha iyi hissedersiniz.
çok teşekkür ederim beni bilgilendirdiğiniz için bana mesaj gönderebilir misiniz ben gönderemiyorum size xper yetmiyor
Rica ederim, yeni açtım hesabı nasıl kullanılır pek bilmiyorum sanırım gizlisiniz diye atamıyorum
bir soru daha sorsam bana mesaj gönderir misiniz
ben size takip ısteği göndermiştim
nick volkaninanmaz1881
Ha tamam gördüm
Xper +3 lazımmış mesaj atabilmem için 😐
sizin isminiz nedir yazabilir misiniz
sizinle arkadaş olmak istiyorum