
Kızlar, hoşlandığınız kişiyi etkilemek için kişiliğinizi mi, dişiliğinizi mi kullanırsınız? Erkekler, sizi hangisi daha çok etkiler?
Dişilik
Kişilik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

ilk bakışta gözleri, sonra kişilik tabi. fakat kişilik olmadığı için sadece fiziksellikleriyle etkiliyebilirler yani et pazarı diyelim. bakınız dikkat edin çoğu kadın yeni nesil dahil tipiyle gündeme gelmek istiyor genelde mental bir şey yok sdece fizikselliğini kullanıyor bu yüzden kişilik yok ve bilinci ilerlemeyen kadınlardan bir bok olmaz
Beni hangisi daha çok etkiler, test etmediğim için bilmiyorum. Tahminime göre kişilik daha çok etkiler.
Zaten kişiliğimi başka biri için değiştirmeyeceğim için, kişiliğimi beğenen hoşlanan gelsin, beğenmeyen aman ne olur gelmesin 2 kaş göz için gerek yok saçma sapan olaylar yaşamaya, birbirini değiştirmeye çalışan karakterlere vs...
Erkekler kisilige bakamiyor, eger guzel degilsen seni tanimak istemezler. Keske guzellik gibi kisilikte rahatca gorulebilse.
Keşke
Cevap
13Cevap
Dişiliğini kullanabilen ve kullanmak isteyen biri olmadım hiçbir zaman. Neysem o gibi davrandım. Seven de oldu sevmeyen de.
Sözüm meclisten dışarı " nefes alsın yeter" zihniyetli insanlar varken kimin neye bakacağı çok açık bence😂
Kişiliğimle tabi ki. Dişilik özel zamanlara ayrılan detaydır, bir silah olamaz
Etkilemek için dişilik, yer etmek için kişilik. Net...
Dişilikten etkilenip tanışmak için hamle yapıyorsun; iki çift laf edince anlıyorsun ki içi boş, kendini hiç geliştirmemiş kültürel anlamda. Hoş bir durum değil. Bundan sonrası erkeğin niyetine bağlı.
Ikisi de önemli şeyler. Ve veri zamanı ayrı olan şeyler.
Evliysen dişilik geçerli olur. Zaten dişilik sergiliyorsa bir kadın kişiliğide güzeldir.
Her ikisi de çünkü kendim olurum hem cinselliğimle hem kişiliğimle. Hepsi bir bütün zaten bu konularda. Ama onu etkilemek için de ekstra uğraşmam, insan kendi olmalı. O yeterli.
ikisinide kullanamıyorum teşekür ederim saygılar
yazan : erkeklerin full time kankası
Hani Kim nerede yazmış bakayım 😂
Hiç bir şey kullanmam olduğum gibi takılıyorum etkileme gibi bir amacım olduğunu hiç hatırlamıyorum
kişiliğim ile etkilemek isterim ama maalesef güzelliğim daha ön planda :(
Dert ettiğin şeye bak 😊
beni duruşu , davranışı, ciddiyeti , olgun ve kadınsı görüntüsü etkiler..
Eskiden ikisindende etkileniyordum ama Şu an sadece kisilik
Kişilik daha çok etkiler. Deniz Çakır 😍😍😍😍🔥❤ Meryem Reis 😍😎🔪💣❤😍🔥
Dişiliğimi kullanırım
Etkili bir silah😊
Kişilik çökerse neye yarar dişilik.
Herkes ne kdr kisilik dese de genelde erkekler disilik ten yana 😊😎
" adam " olan kişiliğe bakar.
bence !
Gerekirse dişiliğimi kullanırım
Kişilik yeterli olmalı bence. Olursa senindir olmazsa ellerindir 😜
Ben ikisini de kullanıyorum
Aynen ikisi daha bı tesirli oluyo
Gibi gibi 😂😂kullanırım ama her şekilde 😏
Her konudaaaa😏✋😂
Hoslandigim sansliy-di😊
Evet bitti
Hayırlısı ya😊bundan sonra önümüze bakicaz..😊✋
Ama ben isticek miyim sorun orda 😂
Neyse bakalım kendine iyi bak teşekkür ederim sohbet için😊✋
Ne oluyor lan burada
Bişey yok konuştuk sadece
Kusura bakmayın biraz rahatsız ettik
Sen benimle izin aldın mı başka erkeklerle konuşmak için
İzin alınacak bir durum göremiyorum
Bana inadına mı yapıyorsun bu hareketi
Ne inadı ya neyin inadı olacak hem
Sen daha iyi bilirsin
Etkilemek için uğraşmıyorum
Kişiliği daha çok etkiler
Disilik basta. Ileriye gittikce kisilik.
Kişiliğimi kullanırım. O daha etkili olur.
Hsrzaman kisilikde yanayim
Dişilik
Kişilik
Aklımda deli sorular
Dişiliği beceremem odun gibiyim
Kişilik ön plan da bence
Beynim yeterli 😑
Kişiliğim
Sevgimle 😍
nabza göre şerbet olmalı
Kişilik tabiki de ya
Kişilik
Kişilik
Tatli dil onemli
Karakter çok önemli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar