Eskiden yillar once sevdigim bir cocuk vardi.. Ona oyle gercekten asla hic acilamadim ama hissettirmis gibiydim. Kendisi mahalledendi. Gecen hafta nikahi vardi, aslinda son dakika iptal edecekti kendisini hazir hissetmiyor diye.
Nikah kiyilirken bile evet kelimesi cok sessiz cikti, nikah memuru bile duymadi tekrardan sordu biri sanki kafasina silah dayamis gibi zorla evet dedi, kizida gorseniz cigilik atacak gibiydii.. Yuzu bile gulmuyordu zorla getirmislerdi sanki onu.. Hazir hissetmiyorum demesine benzemiyordu yanii..
Uzuduldum onu oyle mutsuz gorunce :(
Cikarken kapida onunla gorustum hayirli olsun dedim guldum, oda bana oyle bi baktiki tesekkur etmesi bile sanki canini yakmisim gibiydi ya da nasil anlatsamm.
insallah mutlu olur..
Siz kendinizi nasil hissederdiniz? Sevdiginiz bir adamin ya da kadinin baskasiyla evlendigini gormek?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer