
Zamanında çok sevdiğiniz o kişinin evlendiğini görseniz ne hissedersiniz? Açık açık yazın çekinmeyin 😇

Zamanında çok sevdiğiniz o kişinin evlendiğini görseniz ne hissedersiniz? Açık açık yazın çekinmeyin 😇
İyi biriyse ve eşi de iyi birine benziyorsa mutlu olurum ama benim için kötü bir iz bırakmışsa karşısındaki kişiye acırım ya da tencere kapak derim
Bugun eski sevgili sorulari sorma gunu herhalde😬 oyle kotu seyler soylemem icimden. Umarim anlasabilirler ve bir omur mutlu olurlar derim ama evlendigi kisiyi de merak ederim dogruya dogru.
Ya varya herkes aynısını dedi daha da sormam😂
Eskileri hatirlatip uzme bizi:)
Bence onlar üzülsün 😇
😂😂😂🤣🤣fotoğraftaki kadınlar çok güzel miş
1 düğününe hiç gittmem
2 gittmek zorunda kalsam tebrik eder çıkarım
3 karşılaşma ihtimalimiz yok 😏😏😏
Cevap
4Cevap
Nedir bu eski eski? Eskici değilim, kim ne yaparsa yapsın.
Bugün öyle gittik bir yerde gördüm sorayım dedim ne kızdın be 😂
Eskici soruları kapatılsın 😅
Bir tane daha var idare et o kadar taslak yaptım sonra sormam tamam😂😂
Hadi onu da sor boynu bükük kalmasın 😅
Senden korkuma söyleyim dedim 😂😂
İyice çirkef ettiniz beni 😒 arada sırada sor sürekli eski eski göre göre ciğerim soldu asjsj
Sana çirkef diyene çift dalarım 😂
Rahmetli yengelerim ve yenisine denk gelirsek bu tez çürür asjsj
Ufak çaplı bı şaşırıyosun ama sonra alışıyorsun
Umrumda olmaz alacak olana sabır dilerim boynuzlanmaya hazır olsun
Bence de hayırlı boynuzlar 😂😂
Çok sevdiğim adamla evliyim. Düşünüyorum ama olmuyor 😅
Çok mutlu olun inşallah 😇
Çok teşekkür ederim ☺️ herkes sevdiği insanla ve mutlu olabileceği hayatı yaşasın 🥳
Sürekli ex'i hatırlatan sorular🤣2 yıldır unutmuştum zorla hatırlatıyon. sdsd
Sustum sustum vala bir daha yok 😂😂
Adama döncem sonunda kına yakcan🤣
Seni vermeyiz kolay kolay
Helal be🤣
hiçbir şey düşünecek bir şey varsa o düşünsün😃
Hazır olsun diyorsun yani 😂😂
Beni niye düğününe çağırmadı da beleş pasta yedirmedi, diye düşünürüm
Şu exleri bi sal artık 😆
Eskiden seviyormuşum işte. Ben bunun nesini sevdim acaba diye düşünürüm😅
Ben birini seviyorsam ona karşı sevgim hep tazedir. Eskide kalmışsa sevmekten vazgeçtim demektir
Mutlu olsun diye düşünürüm
Eski sevgilin mi evlendi 😃
Benle alakası yok 😂
Peki🤣
Bir sey hissetmedim
Yaşandı yani bu da 😇
Sende baya şanssızsın ya 😢 bundan sonra güzel olsun o zaman 😇
İyiyi çek kendine sen inan her şey güzel olur ben başaramadım belki sen de işe yarar😇
Allah bir yastıkta kocatmasın derdim 🙃
İyi niyet olarak dimi 😂😂
Tabiki iyi niyetliyiz🗡
Bu durumda şu an ki karısının gözünde daha fazla değeri artacaktır erkeğin 👍
Allah mutlu mesut etsin 🤷🏻♀️
Niye davet etmedi diye trip atarım 😂
Görmezden gelirim
umrumda olmaz
ay gebersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?