Nasıl hissediyorsunuz bir kıza kanınız kaynadıgında?
ve nasıl davranıyorsunuz o kıza böyle oldugunda?
Nasıl hissediyorsunuz bir kıza kanınız kaynadıgında?
ve nasıl davranıyorsunuz o kıza böyle oldugunda?
Olmaz olur mu oldu değişiyorsun eğer bir süreç başladıysa hayata bakışın kendine bakımının değişiyor yoğun duygularla beraber şehvet nasil davranıyor diye soracak olursak göreceli lakin benim için anlayış ve ilgi olarak geçiyor ve oyuncak almak
Cevap
7Cevap
Evet kaynadı yani süper bı enerji aldığım bi kız oldu. Ne yaptım peki tabiki içimden geleni yaptım ilgilendim kendimden çok onu dusundum falan 😄 ama evet farklı bı enerji o 😄
oldu ama sonra agzima etti bende komple aska kustum kimseyle iliski dusunmuyorum sevgili olarak
Ilişkilerimiz yavaş yavaş başliyo biras bi yere kadar gelirsek bağiririm kizarim bü aralar çok kizdiriyo beni
Çavuşu dizginliyoruz denebilir yoksa kanımızın kaynadığı kızın üzerine atlamamız gerektiğine dair direktifler vermeyi seviyor.
Ahahaha bu burada anlatılmaz
Kan öyle bir aktı ki anlatamam sana
kaynayınca pervane oluruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?