Eşimden çok büyük gizli bir şey saklıyorum eşim evlendiğimizden buyana bana giydiğim pantolon çok dar olmamasına rağmen dar diye sorun yaratan biriydi makyaj yapmama veya anneme gitmeme bile laf söyler kötü niyet değil beni anla derdi sonra zaman geçtikçe birbirimize hakaret küfürler eden iki toksik ilişkiye döndü ben hatalarımı kabul eden bir insandım kendi hatalarımı da evet ben bunu bunu yaptım derdim ama o hiç hatasını kabul etmezdi nu sefer soğumaya başladım herşeyden giyinmekten süslenmekten çekinir oldum bunu yapsam bir şey dermi diye tetikteydim ben bunun yalanlarını yakaladım zamanla kumar oynamış para yatırmamış ama sonra beni arkadaşlarımla görüştürmezdi kendisi görüşürdü iş yerinde yolda belde telefonda silerdi esrarı bıraktım demişti bana meğerse arkamdan gizlice içmiş birkaç defa bunları öğrendim bana yapma dediği şeyleri ben yapmazken o bana yalan söyleyerek yaptı en son ben işe girmek istediğimde eve yakın Bi yerde çalış dedi göndermek istemedi ben bunun iş yerine girdim orada eski sevgilisi ile meğerse bir iki defa günaydın günaydın kadın evlendığı zaman eşime bide gidip evleniyormuşssun doğru mu demiş eşimde evet felan demiş işte uzatmıcam ben sorduğumda inkar yalanlar sonra dedi ben konuşmadım o geldi konuştu dedi sorun ztn inkar edilmesiydi aylarca neyse ben bunu öğrendiğim de alkollü bir mekandaydık işten çıkmıştım o zaman doğruyu itiraf etmişti bide alkollüyüz ikimizde bu başladı bana k*şar felan namusum konusunda vurmaya ben ona evlendiğimizden beridir şeffaf ve dürüsttüm suçunu kabul edip özür dilemek yerine hakaret etmeye başlayınca yanındandan ayrılıp benim arkadaş gözü ile baktığım ama onun beni sevdiğini bildiğim çocuğu aradım o geldi benş aldı ama ben ağlıyorum çocuk evli olduğumu biliyor eşimede köpek gibi aşık bir insanım bu çocuk benim eliml tuttu ben elimi çektim boşan biz evleniriz demeye başladı öpmeye çalıştısarıldı ben kafamı çevirdim beni bırakmıyordu gitmeme zar zor kurtuldum eşime anlatsam anlar mı niyetim aldatmak değildi
Kızlar Ne Diyor
Eşimden çok büyük gizli bir şey saklıyorum eşim evlendiğimizden buyana bana giydiğim pantolon çok dar olmamasına rağmen dar diye sorun yaratan biriydi makyaj yapmama veya anneme gitmeme bile laf söyler kötü niyet değil beni anla derdi sonra zaman geçtikçe birbirimize hakaret küfürler eden iki toksik ilişkiye döndü ben hatalarımı kabul eden bir insandım kendi hatalarımı da evet ben bunu bunu yaptım derdim ama o hiç hatasını kabul etmezdi nu sefer soğumaya başladım herşeyden giyinmekten süslenmekten çekinir oldum bunu yapsam bir şey dermi diye tetikteydim ben bunun yalanlarını yakaladım zamanla kumar oynamış para yatırmamış ama sonra beni arkadaşlarımla görüştürmezdi kendisi görüşürdü iş yerinde yolda belde telefonda silerdi esrarı bıraktım demişti bana meğerse arkamdan gizlice içmiş birkaç defa bunları öğrendim bana yapma dediği şeyleri ben yapmazken o bana yalan söyleyerek yaptı en son ben işe girmek istediğimde eve yakın Bi yerde çalış dedi göndermek istemedi ben bunun iş yerine girdim orada eski sevgilisi ile meğerse bir iki defa günaydın günaydın kadın evlendığı zaman eşime bide gidip evleniyormuşssun doğru mu demiş eşimde evet felan demiş işte uzatmıcam ben sorduğumda inkar yalanlar sonra dedi ben konuşmadım o geldi konuştu dedi sorun ztn inkar edilmesiydi aylarca neyse ben bunu öğrendiğim de alkollü bir mekandaydık işten çıkmıştım o zaman doğruyu itiraf etmişti bide alkollüyüz ikimizde bu başladı bana k*şar felan namusum konusunda vurmaya ben ona evlendiğimizden beridir şeffaf ve dürüsttüm suçunu kabul edip özür dilemek yerine hakaret etmeye başlayınca yanındandan ayrılıp benim arkadaş gözü ile baktığım ama onun beni sevdiğini bildiğim çocuğu aradım o geldi benş aldı ama ben ağlıyorum çocuk evli olduğumu biliyor eşimede köpek gibi aşık bir insanım bu çocuk benim eliml tuttu ben elimi çektim boşan biz evleniriz demeye başladı öpmeye çalıştısarıldı ben kafamı çevirdim beni bırakmıyordu gitmeme zar zor kurtuldum eşime anlatsam anlar mı niyetim aldatmak değildi
Ay kıyamam
Abla akıl ver benim aklkm çalışmıyor artık
Ay kız ben erkeğim gyım
Senin gibilerden zarar gelmiyor keşke o gece gay arkadaşımı çağırsaydım
Ay inşallah düzelir yaa inst var mı
Senden de bir bok olmazmış sg