Sevgilimi aldattim ve ondan ayrildim kendimi cok kotu hissediyorum?

21 yasindayim sevgilim de ayni sekilde iki senedir beraberdik son zamanlarda benimle ilgilenmiyor ve konusmak istemiyordu vaktim yok diyor ama arkadaslariyla bulusuyordu benim arkadasim falan yok ailemle de aram kotu bir adamla tanistim 40 yasinda bana asiri derece de ilgi gosteriyor benden bir beklentisi yokmus ben de ondan hoslandim ama flort etmedim ve de gorusmedim kendisine hoslandigimi ama onunla kesinlikle gorusmeyecegimi soyleyerek konusmayi kestim sevgilim varken baska birinden hoslandigim icin de sevgilimden ayrildim sevgilim de dunden raziymis gibi hic umurunda dahi olmadi kendimi karaktersiz gibi hissediyorum ne yapmaliyim siz boyle bir durum yasadiniz mi

Güncellemeler
+1 yıl
Lutfen yargilamayın derdim oldugunda bile umursamadan uyuyordu o kadar cok yalniz hissettigim bir donemdeyim ki inan bilemezsiniz
Sevgilimi aldattim ve ondan ayrildim kendimi cok kotu hissediyorum?
Cevapla