
Tarafınızı seçin hajskaks
İltifat eden
İltifat alan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tarafınızı seçin hajskaks
benim iltifat etmek çok aklıma gelmiyor o yüzden çoğunlukla iltifat alan tarafım ama bir şeyi çok beğendiysem mutlaka söylerim, gerçi bazen kibarlıktan da iltifat ettiğim oluyor da işte bazı insanlar sık sık çevresindekilere iltifat eder mesela bana çok kibar ve hoş geliyor bana boğucu düzeye getirilmediği sürece.
Cevap
5Cevap
Hayatımda bir defa iltifat aldım o da KS admininden di, daha çok iltifat edenim
Annemden başka iltifat edenim olmadı, o da spor yaptığım için "bu ne omuzlar hayvan gibi olmuşsun" falan diyerekten 😄 ben iltifat olarak sayıyorum yani bunu 😊
Önemli olan içeriğin nə kadar samimi olduğu. Ben genelde iltifat ederim, bana iltifat edilmesinden hoşlanmam.
Aldığım daha fazla oluyor ama her iki tarafta da bulunuyorum, hesap yapmam böyle durumlarda. İçimden geliyorsa söylerim
Genelde birlikte olduğum kişiye iltifat ederim 🙄
kafka da aynı instada ki adamlar gibiymiş ha ahahahahhaha
Genel olarak iltifat eden biri değilim o yüzden alan tarafım diyeyim.
Senenin başında asla iltifat edemeyen biriydim şimdi iltifat eden taraf olmuşumdur :D
Daha çok iltifat alıyorum
Bazen eden ama çoğunlukla alan..
Yerine zamanına göre değişiyor.
iltifat alan tabikide
İkiside mevcut çok şükür.
Genelde ediyorum :D
Bilmiyorum ki değişir
Alann
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?