Bebim bu psikoloji sorunumun altında ne yatıyor kendimi sevilmeye layık hissetmiyorum param olsa yarın gidicem terapiye cidden?

Erkek arkadaşım tarafından çokça eleştiriye maruz kalıyorum işte bazen çok kafamda kurduğum için deli olduğumu söylüyor bunu bende kabul ediyorum ama o söylediği zaman çok sinirleniyorum bazen hep siyah giyiyor oluşumu bazen kilomu eleştiriyor kilom normal bu ara belki üç dört kilo vermem lazım o kadar. Seviyor mu diye soruyorum seviyor bütün aptalliklarima göz yumuyor saçma bı konu yüzünden kavga ettiğimizde bana iki saat laf anlatıyor bak canım boyle boyle diyerek güvenim sonsuz bana bu zamana kadar yalan soyleyebildigine şahit olmadım en ufak şeyde gelir kendisi söyler işin aslını ne bileyim seviyor ama ben sürekli kendimi sevilmiyor her an benden vagzececekmis gibi hissediyorum. Kendimi sevilmeye layık görmüyorum beni bı gün arayamasa beni sevmediği için aramadı diye dünyayı başına dar ediyorum

Bebim bu psikoloji sorunumun altında ne yatıyor kendimi sevilmeye layık hissetmiyorum param olsa yarın gidicem terapiye cidden?
Cevapla