Çocuk doğurduğuma pişmanım, psikolojim iyi değil, ne yapmalıyım?

Esimle kavgalar cok oluyordu bilincsiz bi sekilde hamile kaldim aldirtmaya gittim ama yapamadim bilmiyorum olmadi bukadar sorumluluk olucaginida kestiremiyordum sonucta ilk cocugum bilmiyor insan herneyse ayrilicagimi az cok kestiriyordum kiyamadim bebegime. su an ayrildik 6 ay oluyor irtibatimiz var ama cocugu yaptigima pismanim gelecek kaygim var pismanlik yasiyorum 1 yasinda canimdan can erkek cocugum var herseyden cok seviyorum onu ama nedende böyle düsünceler aklimdan gitmiyor bilmiyorum saka degil lütfen önyargi yapmayin cocugum olmus evet is isten gecmis atsan atilmaz babasina versen veremem okadar vicdansiz degilim ama halimiz ortada diyorum kendime niye aldirmadin diye salak degil gelecegim belli bile degil diyorum kendime. Zaten kendimle yalniz kalamiyorumda zarzor kafami dinliyorum falan bu gibi düsünceler iyi degilim...
Çocuk doğurduğuma pişmanım, psikolojim iyi değil, ne yapmalıyım?
Cevapla