Ev hanımıyım yemeği temizliği yapar kocamı beklerim. Bu gün öğlen eşim uğraşmış işten vakit kalınca bana sen niye hiç dışarı çıkmıyorsun dedi bilmem dedim genç kadınsın yaşın daha 23 gez dolaş arkadaşlarınla ne biliyim öğle yemeğine gidin sahile gidin bir yerde oturmaya ruhun ölmüş senin ben sana para da veririm evde her gün oturulmaz dedi beni asosyal mi buluyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBelki aklına bu durum gelmiştir ve seni düşündüğü için biraz daha canlanmanı istemiştir, bence çok hoş gibi geldi bana ama tabi yaşantınızı bilmediğim için tam isabet bir şey diyemeyeceğim.
Sürekli bir şekilde evdesiniz, ev işlerini de anladığım kadarıyla severek yapıyorsunuz, peki eşiniz ile aranız nasıl?
(?)
İlk zamanlar gibi mi diyeceğim ama bu sefer de 16-17 yaşında evlilik yapmış gibi soruyor olduğum anlaşılacak sanki, ne zaman evlilik yaptığınızı da bilmiyorum.
Dönüş yaparsanız, devam edeceğim...
🌹🌹🌹🌹🌹🌹02 Yorumla
Soran+1 yıl23 yaşındayım 20 yaşındayım evlendim aşk evliliği yaptım eşimle aram çok iyidir muhabbetli geçer akşamlarımız çok eğleniriz pazar günü tek tatil günü olmasına rağmen hep beraber sahile gideriz kahvaltıya falan
- +1 yıl
Sen kendini nasıl yaşamak istiyorsan o şekilde yaşamaya devam et o zaman diyorum ve eşine de aynen böyle söyleyebilirsin... 🌹
En İyi Cevaplar
+1 yılArkadaşım selam. Erkekler eşlerinin sosyal olmasını hayatı yaşamasını ister ki yarın birgün bunu sorun etmeyin diye. Belli ki size sonsuz güveni var. Ve birde sana özgür alan ve bireysel alan açmak istiyor ki kendine de özgür bir alan açabilsin. Yani sende arkadaşlarınla takıl bende takilayim rahat rahat diyor olabilir. Altında art niyet aranabilir mi evet ama aramasan daha iyi. Belki tamamen size karşı iyi niyetinden kaynaklı yapmış olabilir.
00 Yorumla
+1 yılBelki seni böyle görmek eşini mutsuz ediyor olabilir bazı insanlar istediği şeyleri anlatamaz başka yollarla bunu anlatır belki seni hep evde mutsuz düşünüyor ve seni böyle görmek beni üzüyor demek yerine böyle demiş olabilir bence böyle bir eşiniz olduğu için şanslısınız 😊 bunu neden bana diyemesin çok saçma demeyin bazı şeyleri söyleyemez her insan.. iyi akşamlar mutluluklar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe desem bilemedim şimdi... Aklıma iyi şeyler de tam tersi şeyler de gelmedi değil... Ama eğer iyi yanından bakacak olursak , çok iyi niyetli, seni düşünen senin iyiliğini isteyen sana güven ve sevgi besleyen bir eşin var canım. Böyle düşünürsen daha iyi emin ol.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle zaten
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
62
Cevap
78Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Dışarı çıkıp gezmeyi istemiş evde otur otur sıkılıyorsundur tarzında. Yoksa evde sürekli oturan asosyal değildir. Asosyallikte bırak dışarı çıkmayı insanlarla diyaloğa bile giremiyor
10 Yorumla
+1 yılAçıkçası erkeklerin dikkattini asla fedakar cefakar anaç asosyal kadınlar çekmemiştir belki iyilikten söyledi belkide sıkılmıştır kıskanç erkekler bile yanındakini baskïlar dışarıdaki popüler şmarık concon kadınlarda gözleri kalır aksini iddia etmeyin
18 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca bence sevinmelisiniz para verip düşünüyor gezmek isteyipte gezemeyen alışveriş yapamayan kadın çok
- +1 yıl
Bunu neden cinsiyete indirgiyoruz ki, bu kadinlar için de böyle. Karakter olarak pasif biri yerine kendisini ifade edebilen girişken senin tabirinle her ne demekse artik 😂 "concon" tarzda erkekler daha fazla ilgi görür. Akıl kalması mevzusu da şöyle ilgini çeken şeyde aklın zaten kalır. Dolayısıyla kadını erkeği yokmuş mevzunun gördüğümüz gibi 😂 ama sadakat önemli olduğu için, bu tarz erkekler çoğu kadının ilgisini çekeceği icin bu da demek oluyor ki aldatma ihtimali oluşuyor erkek için. O yüzden ilgi de cekseler benim için tercih dahilinde değiller, oturmayi kalkmayı bilen alayım plsss😂
- +1 yıl
@Gzz00 soran oldu mu sana ne benim düşüncemden veya senden bana ne umurumda mı senin ne istediğin benim tabirimden tarzımdan konu ile ilgi yazdığımı sorgulamak haddin değil seni bağlamaz sen haddini bil önce şuursuz şey birde sizin gibi vasıfsızlar yok mu boş boş sen iste dur seni bu ergen aptal tavırlarınla kim istesin beni sorgulayacağına kendini sorgula beni sorgulayacak halin kalmaz gerçekler acıttı mı pek zırlamışsın kudurmuşsun baya da aksini iddia eden de olmadı zaten burada mevzu kadınlar değil sen çok üstüne alınmışsın o belli isteyen üstüne alınsïn senin zoruna gitmiş ama önce okuduğunu anla sonra yaz plsss 😂😂 güldürdün baya sen önce internette kelime anlamlarını araştır aptal concon sonradan görme şımarık zavallı pasif yani sadece concon tavįrlarla fok balįğı gibi kendini kasarak ego tatmini yapan gülünçler yani sen kendini ifade eden girişken saygı görür çevresinde daha başka bir ifade sen o kategoride değilsin boşuna zorlama yani senden olsa olsa 🐵🐒😂bu olur yani ikisini boşuna birbirine karıştırmaya uğraşma 😂😂
- +1 yıl
@Gzz00 ben sorana tavsiye verdim erkeklerin ilgi duyduğu tiplerdrn bahsettim ama bazılarımız o kadar gocundu ki sataşmalara başladı boş yaparak kinu sen değilsin yani seni takan yok
- +1 yıl
Gidinin varoşu çirkefi hala çemkiriyor 3. Ye 💩 bunu yemek düşermiş sana giren cıkan yok senin gibi varoşu kim ne yapsın evde kalırsın sen boşuna umutlanma seni alan yandı satan kazandı
- +1 yıl
Hemcinslerimden soğudum Allah erkeklere sabır versin bunları ailene almak tehlike hakaretlere doymaz bunlar
Soran+1 yılKavganıza dahil olmamak dışında şöyle bir şey söylemek istiyorum Ben kimsenin dikkatini çekmeye çalışmıyorum hanımefendi ben bu adamı flörtü değilim Ben bu adamın dikkatini çekmişim ki bana aşık olmuş evlenmiş zaten yani böyle bir konuyu bile neden erkeklerin dikkatine çeviriyorsunuz anlamadım Bizim kendi benliğimiz yok mu Hep erkeklerin dikkatini çekmek için mi yaşayacağız
- +1 yıl
O zaman sormasaydın böyle kalacaksan sorma sonra aksini diyince zirunuza gidiyor sen daha bu lafları baya duyarsın hazır ol alış hatta daha beterlerini de duyarsn zamanla sonra buralarda ağlarsın sen evde kapanmak istiyorsan 80 yaşında evinde kedi besleyenler gibi benim zaten umurumda bile değil anlatabildim mi
+1 yılÇok düşünceli davranmış. Senin için söylüyor sanuçta. Birçoğu da dizini kırsın otursun ister.
Ben 21 yaşındayım. Tek başıma ne anneme gidebilirim ne de kardeşlerimin evine. Eşimle beraber gideriz beraber geliriz. O hep evde oturmamı ister. Çok şanslısın🌸01 Yorumla
Soran+1 yılBence eşine sınır çekmen lazım tek başına ailene gitmrme karışamaz
Aşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Evet seni asosyal, gelişime kapalı, tek renk ve sıradan olduğun ya da olabileceğinle ilgili bazı kaygıları var. Haksız da sayılmaz. Çürürsün evde. Evdeki eşya gibi olursun, ruhsuzlaşırsın. Espri yeteneğini kaybedersin, kocanın ilgisini kaybedersin. Zevkli bilgili renkli insan çekicidir. Sonra cinsel olarak kendini makine gibi hissetsen de pek faydası olmaz. Yağsız paslanmış makineye dönüşürsün.
02 Yorumla
Soran+1 yılVallahi ben çok mutluyum istediğim gibi yaşarım
+1 yılSeni düşünüp böyle güzel şeylere teşvik ediyor. bence eşinin değerini bil çoğu erkek kıskançlıktan dolayı belki bunu bile söylemez. arkadaşlarınla dışarıya çık eğlen gez tadını çıkar. Ev hayatına kapalı olma demek istemiştir kendine de vakit ayır demek istiyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen size katılmıyorum yok çoğu erkek şöyle çoğu erkek böyle çoğu kadın da var kocasından nefes aldırmıyor kocasının ömrünüyor Ben onlardan değilim diye benim kölem mi olsun bu adam
- +1 yıl
Çoğu kadında öyle siz erkek olsaydınız bunu kadın içinde derdim. Eşiniz erkek diye ben öyle dedim. Kimse kimseye köle olmasın zaten. köle olsun diye bir şey demedim ben. Herkes birbirine karşı saygılı olsun kimse kimseyi kısıtlamasın.
Bu sekilde soylemek yerine isten erken çıktim hazirlan disarida biraz yuruyelim desin madem. Dısarıda fazla gezki eve misafir getireyim diyor ya da bilemedim artik erkek bunlar ne bk yiyecekleri belli olmaz
310 Yorumla- +1 yıl
@Amigodala Hüseyin
Soran+1 yılÇok fesatsınız benim eşim evde adam gibi durmuyor bile çalışıyor yani bunun evle ne alakası var zaten alt katında kaynanan var üst katında görümcem var yani anlıyor musun anlamadan dinlemeden insanları nasıl iftira atıyorsunuz ya böyle bir şey
Soran+1 yılİftira ne demek olmayan bir şeyi söylemek demek evde ne bok yiyeceği belli değil demişsin erkeklerin ne yapacağı belli olmaz demişsin sen benim kocamı tanıyor musun senin tanıdığın erkekler gibi olduğunu biliyor musun Bir de kocama hak vermiş kocan beni geri kafalı demez çünkü ben bir üniversite mezunuyum yabancı dilim var Almanya'da doğdum Bu benim kültürlü bir kadın olduğumu biliyor sadece ben birazcık
- +1 yıl
Ozaman burada halka acık bu sekilde soru sorarken gelen elestirileride goz onune alacaksin kulturlu hanim efendi kultur uni diplomasi alip dil bilmekle olmuyor zihniyetini gelistir nasil soru sorduysan oyle cevap alirsin. Mal gibi soru soruyosun isteyen istedigi yorumu yapar burada. Daha kendini tanimiyosun kocanla aranda gecenleri burakiler bilmek zorundami mal mal isler bi git isine ya
Soran+1 yılÖncelikle yazı yazmayı öğren iğrenç türkçemle gözümü kanıtıyorsun sana ne madem soruyu beğenmedin cevap verme madem mal buldun cevap verme Bu nasıl bir çelişki ayriyetten eleştiriye açık olmak senin her dediğini kabul etmek değil sen eleştiri yapıyorsun Ben de sana cevap veriyorum haklısın paşam mı diyecektim Bak defol git üstünden geçirme gece gece beni ben
Soran+1 yılYa kardeşim ne gerçeği ne kızması Yani senin gibi ortaokul mezunu evde kalmış birisi bana konuşsan olur konuşmasa ne olur Ben hayatımı kazanmışım üniversitemi bitirmişim iyi bir bölümden çıkmışım Almanya'da doğmuşum bir iş adamının kızıyım anlamıyorsunuz Yani ben dışarı hayatını sevmiyorum evi seviyorum niye bu kadar kasıyorsunuz size ne ya
- +1 yıl
Ozaman burada sorma gelen cevaplara katlanamayacaksan sormayacaksin. Tesekur ederim yorumunuz icinde bas gec zoruna giden ne? Ne icin bukadar kasıyosun? Insanlara fikirlerini soruyosun begenmedigine dalasiyosun. Kocanin sana soyledigi zoruna gitmiski burada tanimadigin insanlarda cevap ariyosun. Hala okul diploma diyosun. Diyecek cok sey varda neyse vicdanliyim demiyorum sabah kadar aglarsin sonra. Git sor kocana ruhun ölmüş derken ne demek istiyorsun diye soruyu soranin cevabi vardir herzaman. Haydi selametle
Soran+1 yılHadi yallah
Senin için iyi bir şey söylemiş. Bence parasına falan takılmadan sana çık gez demesi çok güzel bir şey. Bazıları sırf para harcama diye düşünenlerden. Eşin cimri biri olmadığı için şükret. Asosyal demek değil bu illa. Olumsuz düşünme.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Aynen öyle, ama genellikle biraz kendine bak ve ev yerine benimle ilgilen derler, bu direkt biraz evden başını çıkart gez dolaş demiş, ilginç. 😀 Sanırım ev hanımı tarzından çok aktif dinamik heyecanlı seviyor 😅
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılKimi insan evinde daha mutlu oluyor. Sizde onlardan birisiiniz sanırım. Çocuk olunca zaten çpğu zamanınız ev de geçecek bu yüzden bu fırsatları şimdiden değerlendirin
04 Yorumla
Soran+1 yılÇocuğum olmuyor benim
- +1 yıl
Bu kadar umutsuz olma ben de 14 sene bekledim
Soran+1 yılBilmiyorum nasip kısmet
- +1 yıl
Işin düşünceli bir erkekmiş tebrik ederim
+1 yılAsosyal değil de biraz gezip dolaşmanı hayatın tadını çıkarmanı istemiş. Bence doğru da demiş. Sürekli ev sürekli ev olmaz insanın biraz dışarı çıkıp sosyalleşmesi lazım gezmesi lazım evde boş boş sadece ev işiyle çürür gidersin✨
00 YorumlaAblacım kocan seni düşünmüş tam olarak nasıl biri bilmiyorum ama sen de kendini düşünmelisin. Kocanı çok seviyor olabilirsin ama bu tüm gününü ona hizmet etmek için harcayacaksın demek değil. Kendine bir arkadaş grubu kur, ya da ne bileyim eğer çocuğun varsa onunla dışarı çık gez toz. Hayat gerçekten çok kısa. Sonra yaşın ilerlediği zaman niye yapmadım diye üzülürsün.
02 Yorumla
Soran+1 yılYa ben tüm günümü ona hizmetle geçirmiyorum ya yemeği sadece o yemiyor beraber yiyoruz sonuçta kendime de yapıyorum ya ben evde kitap okumayı falan daha çok seviyorum yoksa arkadaşlarım var
+1 yılOncellikle esini evde hapseden kocalar var boyle bir esin var diye sanslisin.. konuya gelecek olursak enerjini bosaltmani istiyordur hem sagligini hemde ruh sagligini dusundugu icin bu oneride bulunmus olabilir tabiki bunu sevdigi icin istiyor diye dusunuyorum. Art niyetle dedigini sanmiyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılKocasına bir sürü kötülük yapan kadın da var ne şansı yani şunları şansa bağlamayın
- +1 yıl
Sizde butun erkekleri kotuluk yapiyor sanmayin. Bir insan disari cik kafan dagilsin diyorsa bubir kotuluk degil. Ayrica ilk cumlemi okursan hapseden kocalardan bahsediyorum zaten kendinle celisiyorsun
Soran+1 yılBen kötülük yapıyor demiyorum zaten
- +1 yıl
Ozaman varya iyi dusunelim iyi olsun.. ne dersin?
+1 yılAy canım ya... ev kuşu. Ne tatlı. Böyle karım olsa evden çıkmak istemezdim. Her gün düt. Adam senin iyiliğini istiyor. Ama üslup hoş değil. Böyle bir kadına kraliçe gibi davranması gerekirdi.
01 Yorumla
Soran+1 yılYa birincisi benim kocam çok iyi üslupludur ben rahatsız değilim yani şakayla karışık söylemiştir eğer bir yanlışlık gördüysen hani çok kibardır Allah razı olsun ondan
Gizli Üye(30-35)+1 yılbence bi art niyetlik yok, hep evde oldugunu gördügü ve bildigi icin seni düsünerek öyle söylemis olabilir. takilma fazla. bu arada bende öyleyim cogu zaman evde olurum. takilicak kafa yapima göre birileri de yok🙄. ne güzel, esin para da veririm istersen demis. kalbin ne kadar güzel, baska bir kiz olsa sitem edip esinin de tüm parasini harcamisti eve kiz arkadaslarini getirirdi. esin sükretsin biraz 😂
10 Yorumlaeşin aslında iyiliğini istemiş ama ruhun ölmüş de denmez şimdi bunun altında aslında çok değiştiğini söylüyor binevi ilk tanıdığım evlenmeden önceki kadın yok diyor ve değiştirmeye çalışıyor sana tavsiyem kendin istiyorsan kendini değiştir istemediğin bir şeye zorunda değilsin onu buna belli edebilirsin isteseydim dışarı çıkmak çıkardım zaten diyebilirsin
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle öyle yaş yasin senin şu an aslında en aktif olman gerekn bir yaş çevre edin alışverişe gör arkadaşlarınla buluş kendoni geliştirecek etkinliklere katil vs olması gereken bu aslında
00 Yorumla
+1 yılHaklı yani eşin buna izin veriyor şükret kimisi markete salmıyor haklı sürekli evde durma git çık gez
08 Yorumla
Soran+1 yılİzin veriyor derken? Kimse bana birşeye izin veremez. Markete salmayan yobaza kocam diyen o kişiliksiz kadınlarda benş bağlamaz salmıyor ne köpek mi
- +1 yıl
İyimisin kanka hayırdır ne bu sinir? Birincisi sen bana bu şekilde konuşamazsın bu bir
- +1 yıl
2. si kocası markete gitmedine bile izin vermeyen kadınlar sustuğunda kişiliksiz mi oluyorlar hayırdır mk?
Soran+1 yılSana değil o erkeklere sinirlendim. Evet kendi sınırlarını koymayan. Kendini eşine ezdiren köle olan her kadın gözümde kişiliksiz. Benim fikrim !
- +1 yıl
Ama bence zorunlulukları var diye düşünüyorum ben gerçi hiç yaşamadm daha yaşım 18 ama bilemem
- +1 yıl
Bence kişiliksiz değil sevgimidir bilemem ama erkeğe kendini şartlamış boyun eğen kadınlar. ama bu kişiliksiz olmuyor knka
Soran+1 yılBen kanka gibi laflardan pek hoşlanmıyorum. Dediğim gibi benim fikrim. Herkes birini sever ben kocamı çok seviyorum ama benim sınırımı aşarsa dur derim bu kadık erkek değil insanlık meselesi sınırını aşana dur demezsen kişiliğin oturmamış olur. Yani bazıları var diyemiyor saf oluyor onlara bişey diyemem fıtrat ama tek erkeği kaybetmemek içim yapanlar kişiliksiz
- +1 yıl
Evet orada haklısın ne olursa olsn sınırları aştırmamalı çünkü aştırdığın affettiğin an tepene çıkarlar
Negüzel düşünmüş, demeki sosyal bir insan olmamı istiyor, sende gez arkadaşlarınla cafeye git, yemeğe git alışverişe git, hem sana da iyi olur.
00 Yorumla
+1 yılEşin sana aslında şunu demek istemiş o kıymetli zamanını değerlendirip güzel vakit geçirmeli ve sosyal olman gerektiğini söylemiş. Asosyal olduğunu da ima etmiş.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılBence seni gönderip eve garı atacaktır yoksa hangi erkek git dolaş para vereyim arkadaslarınla sahile gid der
06 Yorumla
Soran+1 yılBirincisi kültürlü bir erkek der senin gibi yobazlardan bahsetmiyorum kocam kültürlü biridir kimse benim kocam sürekli çalışan bir adam üçüncüsü benim üst katta görümcem alt katta kaynanam var eve kim girip çıkıyor radar gözlerine her an üzerimizde gözleri yani iftira atma ya
- +1 yıl
İltifatın için teşekkür ederim soru sahibi ben yobazım ya öyle bir adam bulmuşsun Allah dan belanımı istiyorsun
Soran+1 yılYani kocamın çok büyük bir şey yapmış gibi davranıyorsun evet kocam iyidir ama normal şeyler bunlar
- +1 yıl
Latife amaclı demiştim ama senin kocan iyi ve anlayışlı biri belli evde sıkılıyorsun diye gez dolaş diye söylemiş Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah 🤲🙏🧿
Soran+1 yılBelki çocuğumuz yok diye benim moralimi düzeltmeye çalışıyor da olabilir sağ ol Allah razı olsun
- +1 yıl
Kac senelik evlisiniz siz dediğin doğru olabilir moral olsun diye gez dolaş demiştir daha yasın 30 bile değil olur üzülme rabbim hayırlısını versin inşallah
İnanın bana evde koca beklemek takdirlik bir hareket değil. Dışarıda bir hayatı olmayıp kendini tamamen kocaya adamak kötü, kadın için.
03 Yorumla
Soran+1 yılYani kendimi tamamen kocaya yazamadım içimden böyle yapmak geliyor yani anladın mı amacım bu değil yani
Soran+1 yılZaten kendim için yapıyorum kendimi böyle mutlu hissediyorum işte size bunu anlatamıyorum içimden gezmek gelmiyorsa niye gezmeye çıkayım
+1 yılEvet asosyalsin çok benden daha fazla sjwkdkaka sosyal medyada bile saha fazla sosyalim bu arada kaç yıllık evlisin? Onu merak ettimde.
04 Yorumla
Soran+1 yıl3 oldu
- +1 yıl
Oh vay, yani 20 yaşındaydın evlendiğinde demek benden bile daha erken evlenmişsin:D
Soran+1 yılYani o Ben üniversitemi yeni bitirdim 1 yıl oldu üniversite öğrencisi iken tanıştık çok büyük aşık olduk evlendik kaçırdı beni babam
Soran+1 yılVermiyordı
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılAdam seni düşünmüş. Değişiklik olsun diye sana bunu önermiş.
Senin bakış açına bak.
Erkekler bizim gibi düşünmez. Eğer sana iyi niyetle söylemişse bu seni düşündüğü anlamına gelir..00 Yorumla Evlendikten sonra arkadaşlık ilişkileri birazcık yara alıyor aslında ama yakın arkadaşınız varsa haftada 1-2 gün onlarla vakit geçirmek size de iyi gelir diye düşünüyorum.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 441 cevap paylaştı.
+1 yılöyle demek istediğini sanmıyorum seni düşündüğü için diyor yoksa adama ne ne yaptığından
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle de yani ne bileyim
İyi demiş hangi koca bunu söyler? Şüpelendim açıkcası birinimi atmak istiyor yoksa eve
02 Yorumla
Soran+1 yılÜst katta göeümxem alt katta kaynanam nasıl atsın ayrıca hep işte ve benim ne zaman çıkacağımı nr bilisin
Bi yerde doğru demiş ama buna bi çözüm bulmalı psikolojik olarak iyi hissetmediğin içinse destek almalısın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSenin iyiliğini istiyor da bacim neden okul okumuyorsun yasin da cok gençbir uni okuyup is sahibi olsana hem sosyallesisirsim her gun her gun ev isi olmazki
06 Yorumla
Soran+1 yılÜniversite mezunuyum zaten ama eşim çalışmamı istemiyor eşim çok kazanıyor ikimize yetiyor bana göre parası olmayan birisi çalışmalı benim fikrim bu yönde
Cevap sahibi+1 yılEşin o zaman sana oyle dmeeyecek. Iste çalışmıyorsun sen ama vogu kadin çalışıyor ya da vocuk bakiyir bs kimse her gun seninle sosyallesemez. Esin seni ev hanimi yapıp sonra da gelip sana sen evde gun boyu oturuyorsun diyemez aynen bunalri soyle ona
Cevap sahibi+1 yılÇoğu*
Cevap sahibi+1 yılÇocuk *
Soran+1 yılYok benim çok arkadaşım var çok arkadaş çevrem var her gün yazıyorlar birlikte bir yere giderim diye ama ben gitmek istemiyorum yok
Cevap sahibi+1 yılMemnunsan yine sana oyle diyemez
Bir tehlike yok, empati yapmış sürekli evde sıkılacagini düşünüp çık demiş, üslup biraz daha yumuşak olabilirmiş,
00 YorumlaKesinlikle asosyal ve pasif buluyor galiba. seni daha aktif, baskın görmek istiyor. Dünyaya açılmalısın biri için olmasa da kendin için.
00 YorumlaYani eşin seni düşünüyor evde sıkılıp bunalmani istemiyor
01 Yorumla
Soran+1 yılBunalmıyorum aslında
+1 yılevet sende yap dediğini. biraz dışarı çık ondan bekleme
010 Yorumla
Soran+1 yılNe biliyim gidicem
- +1 yıl
sürekli yapışık gibi olmanı istemiyor demekki. sahile yakınsınız madem yürüyüş yap. bir çay kahve iç oh ne güzel
Soran+1 yılSürekli yapışık değiliz Zaten kocam akşamları geliyor eve benim de zaten gezdiğim zaman da akşam evde olmamı istiyor git gez akşam gelirsin Ben gelmeden evde oluyorum
- +1 yıl
Bir fark var ama :) eve geldiğinde dışarılarda yorulmuş biri olarak fazla ilgi bekleyemezsin sende yorgun olduğundan dinlenelim dersin. Şimdi gün boyu evde enerji depolu bir kadın. Adam senle başedemiyor belki :) sorun bu olmasın?
Soran+1 yılYok yani ben o kadar onu bunaltmıyorum yemeğimiz yiyoruz birlikte televizyon izliyoruz ya da film açarız hani böyle bir şey yok senin kafanda uydurdum bir şey
- +1 yıl
İhtimallerden birini söyledim. öyledir demedim :) o zaman senin hapsolmanı istemiyor. hayata karış istiyor.
Soran+1 yılBelki de biz bu kadar konuşuyoruz sadece bir tavsiyeydi
- +1 yıl
hangi şehirdesin? günlük planlar yap kendine. hatta kurslar vs. mesala bir enstruman çalmayı öğren. spora başla.
Soran+1 yılHangi şehirde olduğun beni ilgilendirir bu bir ikincisi bilmiyorum bakacağım
- +1 yıl
neden asabi olduğun bir anda? kötü bir şey mi söyledim?
+1 yılHayır sanmam seni düşündüğünden. Aynı durumu bende yaşamıştım. Evde sıkılmamı istemiyormuş
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu bana tanıdık geliyor. İşsiz olduğum dönemde çokça duydum. Şimdi maaşlı ruhsuzum :)
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 521 cevap paylaştı.
+1 yılSeni düşünmüş olabili ev işleri seni yorduysa ara ver gez toz
00 Yorumla
+1 yılSeni düşündügü için söylemiş kendini fazla eve kapatma
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Evet muhtemelen öyle. Gerçi bu zamanda artık insanlarında ne dediğini anlayamıyosun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılesin biraz kendine bakmani ve dolayisiyla onun gozune de guzl gorunmeni istiyor. temizlik manyagi filan olma
02 Yorumla
Soran+1 yılBen temizlik manyağı değilim ve çok güzel bir kadınım zaten kendime de çok iyi bakıyorum bir sürü ürün alıyorum çok sık duş alıyorum sıkıntı yok hiçbir şey yok
Cevap sahibi+1 yıltamam sakin ol sampiyon. oylesin. bilmiyoruz kimsin nesin sinirlenme.
Seni düşündüğünü söyleyebilirim ama sen mutluysan sorun yok.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Hayir canım ne alakasi var iyi bisey femis gezip dolasmani istiyor senim
00 YorumlaKız mis gibi koca hiç kaçırma bazı kocalar dışarı çok çıkarmıyorlar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Kız daha ne istiyorsun, miss gibi kocayı bulmuşsun 😊
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 678 cevap paylaştı.
+1 yılYok anam bacım size yaranılmıyor adam ne desin seni düşünmüş ne güzel işte
00 Yorumla
+1 yılÖncekile kıskanmayan erkek net aldatıyordur sana deseydi ki kalk aşkım hazırlan gezmeye gidelim beraber dese idi anlardım erkeklerin ic dünyasını bildiğim icin 1 sene erkek kuaförlüğü yaptıgım icin biliyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılBiliyor musun sizin gibi kadınlar evleniyor sonra da öldürülüyor kıskanmayan erkek ne ya buradan benim kocamın Beni kıskanmadığını nereden anladın benim kocam git gecelere kadar gece kulüplerinde takıl demiyor hanımefendi çok normal bir aktivite kız arkadaşlarınla arada bir kahve içmeye çık arada bir yemek yemeğe çık diyor hayır bundan nasıl kıskanmamayı anladınız ya gerçekten siz tuhafsınız hastasınız bakın gidin tedavi olun
Ne kadar ev işi yaparsan yap gözüne girmezsin önemli olan kendine bakman kendini önemsemen. arkadaş çevrenle vakit geçirmeye çalış kendini evine kapatma inan bana evin temiz diye kimse seni ödüllendirmicek kimse sana teşekkür etmicek
02 Yorumla- +1 yıl
Avrat gibi avrat
Soran+1 yılBen kimsenin gözüne girmeye çalışmıyorum dşsmxhdıs
Gizli Üye(18-24)+1 yılKocan 40 yaşlarında falan mı? Sorudan öyle bir vibe aldım çünkü, genç kadınsın gez demesinden dolayı.
04 Yorumla
Soran+1 yılYok kocam 27 yaşında 😀
Cevap sahibi+1 yılİyi bari kocan da gençmiş😃 Görücü usulü mü evlendiniz, kendiniz severek mi?
Soran+1 yılBüyük bir aşkla evlendik kendisi beni alana kadar oh ne defalar çekti babam vermedi falan en sonunda kaçırdı beni sonra babamla barıştık öyle işte gelin dedi tamam düğün yapacağım
Cevap sahibi+1 yılNe güzel, mutluluklar dilerim
Evdeki aktivitelerinize göre böyle de söylüyor olabilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiraz öylesin. Benim eşimde senim gibi çıkıp gezmez para harcamaz. Her ay ona şahsına harcasın diye 15 BİM veriyorum o biriktirip altın alıyor
07 Yorumla- +1 yıl
hiç mi harcamıyor
Soran+1 yılMantıklı yatırım sjwkdmd
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂 ama harca diyorum. Ben Avrupa’da çalışıyorum işim gereği eşim Türkiye’de.
Cevap sahibi+1 yıl@denizeaşıkadınmilena yok harcamaz.
Cevap sahibi+1 yılSizde mi öylesiniz?
Soran+1 yılBen bu arada para harcarım mesela çok alışveriş yaparım internetten falan öyle durumlar yok bende
Cevap sahibi+1 yılYo bu harcamaz. Ama ben 5 ayda bir giderim bütün ihtiyaçlarını karşılarım kıyagwt giyim kozmetik vs vs.
Seni önemsiyor işte gez çık eğlen kararında eğlen tabi de sonra sorun çıkmasın 😅
00 Yorumla
+1 yılDaha 23 yaşındasın gezip dolaşmak tam olarak bunları yapıcağın yaştasın fakat istemiyorsan yapmazsın bunu o dedi diye yapmana gerek yok
10 Yorumla
+1 yılEvde oturan karıyı dışarı salacağım diye uğraşıyor ya karı gidecek dışarıda biriyle tanışacak hop bidi hoppa alacak ondan sonra Hadi bakalım yapacak anlamında demiyorum ama genel
02 Yorumla
Soran+1 yılSanırım senin annen dışarı çıksaydı bunları yapacaktı ki her kadın öyle sanıyorsun
- +1 yıl
Sıkıntılı durum acıya acı gerçeğe gerçek
+1 yılBence degilsin bende oyleyim evde olmayı severim sessiz sakin insanlarda uzakta esin seni dusunmus boyle diyerek ama bence seni kendi alip cikartsa daha iyi olurmuş 🫢🫢
01 Yorumla
Soran+1 yılOnla da çıkıyorjm ama o genelde çalışıyor
Biraz kendinizi ihmal etmissiniz haksiz sayılmaz her gün ev sıkmıyor mu
00 Yorumla
+1 yılEşin haklı. Erkekler yanında pasif kendine değer vermeyen asosyal kadın istemez haberin olsun. Özgüvenini topla hayata karış kendini geliştir , cinsel anlamdada geliştir enerjini yükselt daha 23sün çok küçüksün evde kendi kendini yeme güzelim.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen erkekler için mi yaşıyorum erkekler yanında istemezmiş bu adam beni yanında istemiş ki aşık olup evlenmiş hatta kaçırmış bırak aşık olmayı evlenmeyi kaçırdı bu adam beni her şeye herkese rağmen bu bir ben gayet özgüvenli biriyim illa dışarılarda sürtmeme gerek yok özgüvenli olmak için Ben günde bir sürü kitap okuyorum ben evde takılmaktan balkonumda kahve içip kitap okumaktan daha mutlu oluyorum gayet de öz güvenliğim çok güzel kendimi ifade ediyorum herkesin yanında çok iyi bir diksiyonum var hayır diye biliyorum istemediğim şeylere yani ne kafanda ne kuruyorsun bilmiyorum ama
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNe güzel kocaymış kocanın sözünü dinle gez dolaş keyfini çıkar
05 Yorumla
Soran+1 yılYani kendim istersem çıkarım kocamın sözünü dinlememe gerek yok herhalde bu konuda da
Cevap sahibi+1 yılHer erkek izin vermez o yüzden dedim dinle diye kız 😀
Soran+1 yılHer erkek izin vermez ne ya erkeklerin iznini mi alıyor Bu kadınlar ben anlamıyorum izin ne ya çocuğum var karşısında çok yanlış bence
Cevap sahibi+1 yılYanlış evet ama mecbur kalıyorsun bazen o seni sen onu dinlemek zorundasın
Soran+1 yılBilmem Bizim evliliğimizde hiç böyle şeyler yok birbirimize haber verirsin mesela eşim öğlen yemeğine çıkıyor iş yerinde her gün yani her gün beni arar haber verir ama asla gidebilir miyim diye izin almaz Ben de ondan almam bilmem tuhaf geldi bana çocuk değiliz ya
Evet Asosyal demek istiyor bence çık dolaş psikolojin bozulur sürekli evde durursan kendimden biliyorum sürekli evde durunca birşeyleri çok kafaya takıyorsun bu da psikolojik sorunlara sebebiyet veriyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynisi benim basima geldi, simdi de abarttin artik diyor, e yani kendisi kasindi yapacak birsey yok.
00 YorumlaEnişte bir süre sonra sen dışarı çıkmaya baslarsan evde otur demeye başlar:) ama kısmen haklı genç yaşta iken sevdiğin şeyleri fırsat varken yapmalısın
04 Yorumla
Soran+1 yılYani o her zaman çık demiyor ki zaten haftada 2-3 kez dedi çıkarsın istiyorsan
Soran+1 yılYa yürüyüş yapıyorum tabii ki de bazen ilkokul arkadaşımın evine gidiyorum bazen birlikte parkta bir şeyler yiyoruz ya da ne bileyim sahile iniyoruz ama o herhalde benim biraz daha fazla gezmem taraftarı evde sıkıldığımı düşünüyorlar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelki canın çıkmak istemiyor belki kocanı bekliyorsun işte adam bunu düşünmüyor
06 Yorumla
Soran+1 yılAma haklı bundan sonra gezicem
Cevap sahibi+1 yılNerelere gideceksin
Soran+1 yılKarar vermedim ilkokul arkadaşımla birlikte bakalım o nereye isterse gideriz
Cevap sahibi+1 yılKız kıza mı
Soran+1 yılNe saçmalıyorsun sen tabii ki de kız kıza defol git bu hastasını sordu soruya
Cevap sahibi+1 yılNormal soru sordum niye kızdın tamam sormam bir daha soru moru Allah Allah
+1 yılGenel olarak evet asosyel yani kendinden geçmiş umursamaz vurdumduymaz anlamında sanırım
00 Yorumla- Devamını Gör (80)
Devamını Gör(125)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evden dışarı çıkmıyorum diye kocam bana "ruhun ölmüş" dedi. Bana asosyal mi demek istiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer