Evlilik teklifi aldığım adam "ben fatura, kira ödeyemem" deyip terk etti, gitti. Üzülmeli miyim, sevinmeli miyim?

5 senedir beraberdik ve beşinci senemizde evlenme teklifi etti ceyizler yapılmaya başlandı düğün kına mekanları bakıyorduk vs vs derken bir gün geldi ve bana dedi ki "ben ev kirası fatura vs ödeyemem evin tüm ama tüm masraflarında bana ortak olucaksın ondan sonra kimin eline ne kadar parası kalıyorsa onu harcar dedi" ben şoookk 😅 tamam dedim ortalık böyleyken maddi olarak zorlanabilirsin ama ortak ol ne demek ben zaten senin sıkıştığın yerde sana destek olurum dedim, hayır ortak olucaksın dedi. En son care olarak o zaman gel benim kendime ait evimde oturalım böylelikle seni kira ödemekten kurtarmış olurum dedim, kira parası cebine kalır sende faturaları halledersin dedim yine hayır dedi 😅 kira ödemesem bile evin tüm masraflarına ortak olursan evlenirim ortak olmazsan bu iş biter dedi 😅 bende sinirlendim ve dedim ki 32 yaşına gelmişsin bir fatura ödemekten kaçınıyorsun hadi sana by by dedim ve şimdi 4 aydır ayrıyız sizce kurtuldum mu? yoksa barışır mıyız? yaşanan güzel zamanlarda vardı özlüyorum ama unutmam lazım offfff

Kurtulmuşsun, bir erkek bu kadar para sohbeti yapmamalı. Çok çirkin
Barışırsınız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evlilik teklifi aldığım adam "ben fatura, kira ödeyemem" deyip terk etti, gitti. Üzülmeli miyim, sevinmeli miyim?
Cevapla