Sabah geç kalmasın diye sevgilimi uyandırabileceğimi söyledim. Bana "sen benim sekterim değilsin" dedi. Benden sıkılmış olabilir mi?

Sevgilim öğrenci normalde ise başladı bugün 3 4 ay çalışmak için sabah iyi uyuyamadi diye gitmeden yarım saat uyu ben uyandiririm dedim aşkım sen benim sevgilimsin sekreterim ya da alarmim değilsin dedi zaten benim için erken uysndigin için suçlu hissediyorum dedi kötü bişey mi yapıyorum sizce rahatsız mı oldu benden

Güncellemeler
+1 yıl
Sonra yarım saat sonra aradım beyfendi uyumamış neden uyumadin dedim uykum yoktu dedi bana yazmadı bile o süre boyunca sonra is bugün iptal olmuş arkadaşı cagirmamis ise hem ben uyu dediğimde uyumadı sonrada telefonda bana aşkım şimdi ben biraz uyuyayım sonra konuşuruz ayıp olmaz dimi diyor
Güncellemeler
+1 yıl
Moralim bozuldu aw çocuktan soğudum napiyonuz jdndmdmdm
Sabah geç kalmasın diye sevgilimi uyandırabileceğimi söyledim. Bana "sen benim sekterim değilsin" dedi. Benden sıkılmış olabilir mi?
Cevapla