Güncellemeler
+1 yıl
Ben de sevmek istiyorum ya millet tişört değiştirir gibi sevgili değiştiriyor. Kinamiyorum ne güzel ya ben bir kere sevsem nolcak bunlar nasıl hemen seviyor ben de kesin sıkıntı var
Güncellemeler
+1 yıl
Yatıyorum uyanıp okula gittiğimde umarım yakışıklı birine aşık olurum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Fazla seçicisindir ve seni etkileyecek sular seller gibi ıslatacak biriyle tanışmamışsındır kriterlerin yüksektir. Acele etme çıkar karşına o adam
Çünkü bekliyorsun.. beklediğini bilen evren onu sana getirmiyor akışına bırak.
Bende 16 yaşında yım nedense aşırı içe kapanık çekingen biriyim bende aşık olmadım ama 🤣
Çekingen olma içine kapanıklik konusuna gelince her konuda öyle olmak iyi değil maalesef.
Her konuda öyleyim yaa kendini savunamayan birisiyim bide dün bunu da farkettim maalesef
Çok zekisin bence zeka seviye yükseldikçe aşık olamiyormussun
O duygu bende de var sevip üzüleceğime yalnızlığımla mutlu olmaya bakarım
Bak ben öyle değilim
Sen nasılsın ya
Mesela biri açıldı diyelim bana hemen kardeşim ayağına gidiyorim yanıma olmaz diyorum sevemiyorum
Bak o bendede var biriyle olacak gibi oluyor 4.5 gün sonra soğuyorum konuşmak gelmiyor kesiyorum. Yalnızlığs fazla alışmışım
Denk gelmemiş gelir merak etme
Ne zaman knk
Belki yarın belki yarindanda yakin
Eyvallah knk
Sev tutanmi var Allah Allah 🤣
La yok olmuyor sevemiyorum
Olduran cikmamis kaderin bu. Birine deli gibi aşık olup uykuların kaccak derdimde diyemiyorum
Ya olmaz öyle bir şey benim şu kalbim birini sevsin yeter
Gel seveyim
Yok abi senin değil benim sevmem lazım beni seven var zaten ben sevmedikten sonra napim karşımdaki insanın sevgisini.
Hem ne o öyle dhdjdj dilenci miyim gel seveyim
Kalbimi sevsin biri dedin bende seveyim dedim 🤣 abi önlemi iyi oldu korudun kendini kötülüklerden şimdi 🤣🤣🤣 acele etme doğru zamanda doğru insan gelir
Şu kalbim sevsin dedim benim kimsenin sevgisine ihtiyacım yok ben sevsem kafi şöyle 3 5 gün sevsem de olur lan seven var napim ben sevmedikten sonra
Alemsin yeminle seni ilişkilerini incelemek lazım sorun kimde diye
Abi sıkıntı benimki ya
Hoslatida mi olmuyor birilerine şans ver belki seversin
Bak abi olmuyor hepsi çoluk çocuk geliyor bana
Çocuk gelmeyene de abi diyosan bana dediğin gibi sen evde kalırsın 😅
Kendinden biraz büyükleri dene erkekler geç olgunlasir
Sorun yaş değil ki hayata bakış farklı şeyler bir sürü şey
Tamam işte olgunluktan kastım o erkekler kadına göre daha geç anlat bazı şeyleri oyuzden kadın erkek arasında 5-6 yaş olması iyidir anca denk gelir kafa yapilari
Bakalım abi bak uykum kaçtı sbdhd normalde çok düşünmüyorum ama birden geldi aklıma
Lan ihtiyar hissediyorum sarkmiyorum farkındaysan bırak şu abi muhabbetini 🤣
Dhdbhdhd tamam
Sarksam canım yanmaz ne abiymis be 😅
Shdhdh tamam demem knk
Hah şöyle kanks 🤣 oh be
26 yasinda olup aynisini yasayan ben
Üzülme belki böylesi daha iyi.
Emin ol bende flört ediyorum ama sıkıyor
Daha bir dur acelen ne
Sanki yaşın 50
Ya sorun o değil
Birini sevmek istiyorum
Bu kadar acele etme olur illa ki
Biz özeliz çünkü aşıkolamayangiller
Malım
Özelsin anla önüne gelene aşık olmuyosun olursan da bu çok anlamlı olucak
Yok knk ben artık şans vercem millete
Üzerler
Yok knk izin vermem
Ahahahsh benim gibi biri denk gelsinde hayatının içine etsin
Shshsh niye sen de ne var knk hem ben zor beğeniyorum
Var birşeyler knk bende zor beğeniyorum ilk kriter kısa saç var mı kdzkxmzmd
Ya knk ben de zor beğeniyorum ne geldiyse başıma bundan geldi knk
He knk kestim belime kadar olan saçımı
Yaw he
Knk ben istediğimi bulsam da takılıyorum duygu beslemiyorum lakabım vampir
Knk biz senle iki zıt kutubuz dbdbdbbd
Benim aradığım farklı bir şey hem senin gibi olsaydım belki daha mı iyi olurdu bilmiyorum muhtemelen her açılana evet deseydim sonra pişman olurdum
Baby zıt kutuplar birbirini çeker skzmdmz
Fark kelimesi bende sonra icad edildi
Tamam aşko hayırlı işler 🤍
Sana da knk dzkdmxm
sosyal yaşantın var mı?
Var.
Okulum var.
Çalışıyorum.
Ek şeyler yapıyorum
Zibilyon tane insan görüyorum
seninki psikolojik biraz sanki sürekli kendini kimseyi sevemiyorum diye diye kandırmışsın en azından etkilendiğin biriyle konuşmayı dene tanıdıkça aşık olursun belki
Ya bak şu var
Sanırım kimseyi yanıma layık görmüyorum açılana direkt kardeş ayağı yapıyorum
aşık olup napıcan boş ver
bir acı mı yaşadın?
Nasıl bir acı
Ben de hiç aşık olmadım. İlerde olur belki
Ben de öylryim ama napalım olmayınca olmuyor
Ben toprak atarım sana
Daha erken
Bir gün olur elbet dert etme
En iyisi
Neden bende öyleyim
Boku yedim ben
Ben daha çok yedim
Çekiniyon mu
Ya ne çekinmesi aşık olayım ben koscam diycem seviyorum diye
Aa ben çekindiğimden
Bu durumda evet sen benden daha fazla boku yedin knk gram çekingenlik durumu yok sevemiyorum
Evet knk mal gıbıyım ben
Karşına doğru kişi henüz çıkmamış.
Ne zaman
Elbet bir gün çıkacak karşına. O zaman geldiğinde umarım karsılikli sevgi olur. Çünkü karşılıksız kalınca o sevgi çok daha zor geçiyor hayat.
Ya bırak karşılıksız olsun önemli olan karşı tarafın sevmesi değil benim şu güzel kalbim bir sevsin yeter sevmese de olur
Böyle gider o zaman
Bende öyle
Ben de ben de ben de
Knk ne olacak bu halimiz
Kanka biz diyicem ama sen yine sapik gözüyle bakican
Knk anlamadim
Gizliden ciksan da rahat rahat konussak ben sana derdimi anlatsam sen bana olma mi
Derdim yok ki dhdhdh
Sadece neden sevemiyorumu mu tartışıyorum ayrıca aynı olduğumuzu düşünmüyorum ben sevemiyorum senin ki başka
Baska derken
Ruhunu heyecanlandır
Sana yazik olmuyormu
Beni sevmeyi dene