Herkes hayatının bir döneminde toksik ilişki yaşarmış siz hiç toksik ilişki yaşadınız mı?

Herkesin ne yazık ki toksik ilişkisi var ya da olmuştur. Benim toksik ilişkim ki ben kolay kolay da unutamam vazgeçemem aşk konusunda baya takıntılı biriyimdir. Hala unutamadım hala seviyorum o yok ama ben o varmış gibi kimseye bakmıyorum Yeniden birini sevmek için çabalamıyorum. İçimden gelmiyor çünkü hala onu atlatamiyorum benim ilişkim bana ne kadar gurursuz olduğumu öğretti. Beni çok üzdü. Hala seviyorum o ayrı birde bana çok ağır bir şey demişti peşinde olduğum için ama şu an onu unuttum.
Herkes hayatının bir döneminde toksik ilişki yaşarmış siz hiç toksik ilişki yaşadınız mı?
Cevapla