Nişanlımı gün içinde arıyorum geri dönmüyor, trip atsam özür diletir. Neden böyle yapıyor?

İstedigi şeyi yapmadım diye böyle yapıyor biliyorum. Trip atsam özür diletir hoşuna gitmeyen bı şey söylesem çat telefonu suratıma kapatır hiçbir zaman kabahatini kabul etmez her istediğini yapayım ister, yapmasam bana sert davranir. : ( Oysa beni kırdığını farkına varıp bana çiçek çikolata gondersin gönlümü alsın istiyorum
Nişanlımı gün içinde arıyorum geri dönmüyor, trip atsam özür diletir. Neden böyle yapıyor?
Cevapla