Nişanlım beni görmeye gelmiyor anca arıyor?

Düğünümüze 2 aydan az kaldı uzak mesafe 4 saatlik. Maddi durumu çok iyi iş yeri elemanları var bir sürü. İlgi derseniz arıyor falan hakkını yiyemem ama gelme konusunda sıfır ailesiyle gelin görme dışında bir kere tek geldi. Neden böyle yapıyor anlam veremiyorum. Hediye göndermek falan da yok
Nişanlım beni görmeye gelmiyor anca arıyor?
Cevapla