Normalde dün buluşcaktık ödev yapcam dedi tamam dedim sonra akşam konustuk. 2nci ss oda şimdide böyle demeye başladı bide 2gündür soguk davranıyor soguk davranma sebebide sen aşkına bana sahip çıkamıyorsun bunu ima ediyor carsamba persembe bulusalım diyorum kız arkadasına söylemiyor beni görmesin diyor arkadasıda sürekli yanında cumartesi pazar bulusabiliyoruz anca bu haftada böyle yaptı hani dese ki ben hastayım buluşmayalım hevesimi kursamda kaldı resmen haftasonunu bekliyorum büyük bir sabırla olanlara bak
Sevgilim buluşmaya gelmemek için bahaneler uyduruyor sürekli neden böyle yapıyor sizce mesajları detaya attım?
Bu kadar ustune gidersen gelmeyi birak seni bile terk eder Geri cek kendini O dusunsun noldu niye yazmıyor diye Sende yogunum hastayim halsizim gibi bahanelerle gecistirirsin Bulusmak istedigini soylediginde bulus yine samimi ol tamam eyvallah ama donunce yine mesefeni koru Kiz milletine 1 hafta ilgili 1 hafta ilgisiz olucaksin yoksa elinde tutamazsin
Askim askım askim bu nedirr ya bu kız senden sıkılmıs gibi geldi bana cok önemsiyorsun agir ol. biraz fazla ilgi göz cikartirr bende senin gibiydim artik fifime takmiyorum simdi o fifime takmadiklarim pesimde kuduz köpek gibi dolaniyolar 😀
21 tane aşkım var iki sayfa msjda bebeğim ve bitanemleri saymıyorum 😂 bnce fazla ilgi anlayış bu duruma getirms az daha komsunun çocuğu hasta olms diye bahane uretck
En İyi Cevaplar