Sizce beni kullanmak için mi sürekli çağırıyor canı sıkıldığı için mi?

Bir Saar mesafede yaşayan akrabamın karısı var yengem , sürekli beni çağırıyor kalmaya. Bir kızı var ama pek anlaşamıyorkar ve kızı evde pek durmuyor zaten işlere de yardım etmiyor. onlara gittiğimde tabiki nezaketen ev işlerine yardım ediyorum ama yengem telefonumu verir misin şarjımı verir misin gibi şeyler de istemeye başladı ben de hiç onla ilgisi yokmuş başka sebeptenmiş gibi gittim. Şimdi tekrar çağırıyor gel gel gel sizce kullanmak için mi canı sıkıldığı için mi? Detaylı düşününce sadece iş için değil mesela kocasını bırakıp salonda benle film izlemek istiyor beni bırakma tv izleyelim diyor. Gündüz de kahve Yap içelim yemek yap yiyelim diyor o da börek yapıyor filan sizce amacı be çağırmakta bu kadar ısrarla?

Sizce beni kullanmak için mi sürekli çağırıyor canı sıkıldığı için mi?
Cevapla