Aşk İlişkileri Ruh eşinle çocuk yapabilecek kadar gençken tanışmak mı? Yeterince yaşayıp ne istediğinden emin olduktan sonra tanışmak mı? 27Barem27 Takip Et Bilge Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor “Aşıklar sonunda bir yerlerde buluşmazlar , onlar en başından beri birbirlerinin içindedirler”Mevlana Ruh eşinle çocuk yapabilecek kadar gençken tanışmak mı? Yeterince yaşayıp ne istediğinden emin olduktan sonra tanışmak mı? Cevapla Çocuk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Ben ruh eşine inanmıyorum çünkü bu ülkede ruh eşi diye bir şey yok tipiniz varsa kızlar sizi seviyor sadece tip yoksa aşk da yok 1 1 Yorumla 27Barem27 +1 yıl O kadar karamsar olma kardeşim. Var elbette. "Allah karıyla kocanın toprağını bir avuçlamıştır". Vakti zamanı gelince her şey en güzel şekilde olur.
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Ne kadar geç, o kadar iyi.. Her şeyin yerine oturması gerekiyor çünkü.. 1 0 Yorumla
Gnossienne_No1 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Güzel cümleymiş ruminin söyledigi. 1 1 Yorumla 27Barem27 +1 yıl Diye devam etmiştir.Rumi'nin gidişiyle;Bütün mesafeler yürekte başlar diye. Yorumla
GAY_PRİME Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 90% +1 yıl Genç yaşta tanışmak her daim daha iyidir tabi 1 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Erken tanışmak 1 0 Yorumla
Makro00 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı. İlk şık olabilir 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben ruh eşine inanmıyorum çünkü bu ülkede ruh eşi diye bir şey yok tipiniz varsa kızlar sizi seviyor sadece tip yoksa aşk da yok
O kadar karamsar olma kardeşim. Var elbette. "Allah karıyla kocanın toprağını bir avuçlamıştır". Vakti zamanı gelince her şey en güzel şekilde olur.
Ne kadar geç, o kadar iyi.. Her şeyin yerine oturması gerekiyor çünkü..
Güzel cümleymiş ruminin söyledigi.
Diye devam etmiştir.
Rumi'nin gidişiyle;
Bütün mesafeler yürekte başlar diye.
Genç yaşta tanışmak her daim daha iyidir tabi
2. si kesinlikle
Erken tanışmak
İlk şık olabilir