Tanıştığımız karşı cinsle sonuç odaklı mı ilişki yürütmek gerekir yoksa süreç odaklı mı?

1. İlk tanışmadan itibaren bu iş yatağa gider mi diye bakarım
2. Tanistigim andan itibaren gelmeyen gelecekte evlilik olur mu diye düşünürüm
3. En başta eğlencelik mi yoksa evlenmelik mi olsun diye sorarim
4. Santranc oyunu oynar gibi taktiklerle ilerlerim
5. Hayatima giren insanla kendimi ilişkinin akışına bırakırım
6. Akışa kapılmadan ama her anın keyfini de çıkararak yaşarım
7. Kaderci olurum. iliski içinde. sonuca da sürece de kafa yormam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tanıştığımız karşı cinsle sonuç odaklı mı ilişki yürütmek gerekir yoksa süreç odaklı mı?
Cevapla