Kadınlar erkeklere yürüseydi nasıl bir sonuç ortaya çıkardı sizce? bu durumda tepkiniz ne olurdu?

Erkekler kendini nasıl hissederdi peki tepkileri ne olurdu? Kafamda deli sorular 😂

Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruya ben cevap veriyim:

* Ben bir kadının erkeğe yürümesini doğru bulmuyorum sen hiç spermlere koşan bir yumurtalık gördün mü? Spermler yumurtalığa doğru koşar ve tutunmaya çalışır, bir kadının erkeğe yürümesi doğasına aykırı bir durumdur...
Kadınlar erkeklere yürüseydi nasıl bir sonuç ortaya çıkardı sizce? bu durumda tepkiniz ne olurdu?
Cevapla