Evli adam benden vazgecmeye calisiyor ama her defasinda dondu bu kez de donermi?

Ben boşanmış bir kadınım çocuk yok. Ben birine aşık oldum çok sevdim çok gözyaşı döktüm. Sevdgim kişiyle kamu kurumunda çalışıyoruz o benim üstüm. Onla arkadaşlığımız oldu ve ilerledi. Daha sonra ikimizde çok vazgeçmek istedik ama olmadi. Onunla birliktelik yaşadık defalarca. Kullandi demeyin bende istedim.2 bucuk yıl sürdü. En sonunda beni sefimin yanında gordu ona samimi davran misim. Onada demis izin verme diye adamı 1 yıldır didiklemis bu kız neden buraya geliyor niye böyle diye. Yani anlicaginiz beni kıskandı mi? Bende dedim sen neden karışıyorsun dedim ben senin üstünüm yanımda böyle yapamazsın dedi. Sizce kıskançlıktan mi yaptı? Birde bana dediki istemiyorum duygum Arzum bitti dedi. Ben kendimi riske edemem benim konumum var beni zorda bırakıyorsun dedi. Bende dedimki duygular öyle kolay bitiyormu? Oda zamanla bitiririm dedi. Zaten bosansin diye beklentim yoktu. Sizce neden beni terketti? Birde böyle yaptigi zaman uzak kalıyor ama sonra geri dönüyor bana sizce yine donermi? Ben zaten bitirmek istiyorum artik çünkü acı çekiyorum kimse kınamayın ben böyle değildim. Sadece ona aşık oldum yanımda olsun istedim. Sizce on psikolojisi ne? Bir de bir gün öncesi eve gel dedim bakarım uygun olursam diyen adam ertesi gün ne evi dedi. Sizce konumundan dolayı çelişki mi yaşıyor? Onun arkadaşına mesaj atmıştım oda telefonu bırakıp gitmiş bu duruyormuş. Mesajı gordu yazdı arkadaşım evli adam icn. Mesaji o mu yazdı yani gördüğünü belli eden

Evli adam benden vazgecmeye calisiyor ama her defasinda dondu bu kez de donermi?
Cevapla