AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Peki perihan konusuna kadar başka ciddi problem var mıydı ilişkinizde?
Vardı tabi.. neler oldu neler.. hamileyken bana tokat attı mesela. ustunden zaman gecti. ama sakin bir donemdeydik. Bu birden oldu. Bu cok acıttı.
Çok ağır konuşmuş. Bu saatten sonra boşanmak ya da toparlanmayı denemek senin elinde ama yenilir yutulur gibi değil insan eşine çocuğunun annesine bu lafı söylemez. Bunca yılın hatrı var
Direk s*ktiri çek bence. Bugün bunu söyleyen yarın neler demez.
Ailesi çok kapalı dindar. Dedim ki yeni gelininiz diye onun resmini atayım mi annenle babana. Oglunuz keske onunla evlenseydim diyor. Diye tehdit ettim :D korktu
Bence durduğun hata kesinlikle yap bunu. Bu sana yapılmış çok büyük terbiyesizlik. Aynı şekilde cevap vermezsen seni sürekli ezmeye çalışır. Ezdirme kendini dik dur. Savaşçı ol ezilme , ez.
Seni aldatan insanla evlenerek kaşınmışsın dicem ama başıma gelir diye korktuğumdan susuyorum. Erkekler biraz da böyledir işte. Haksız olan sensin :))
Okumadım açıkçası ama Bunun için anket yapmışsın çok ilginç geldi.
Normal biri olmadığını düşünüyorum
Kimsem yok danışacagim. Çoğunluk ne der? pratik bir sekilde ogrenmek istedim. Anormal olduğumu düşünmüyorum. Ama sadece sabırlı değilim.
Bu öğrenilmesi gereken bir durum değil yaşayan sensin burada ezbere yorum yapıyorlar
Neden öyle tepki verdiğini bilmiyorum ama onunla konuşman en iyisi
Bir sorun var ve karşılığında bir tepki almışsın
bilmiyorum ne yaşadım ama Erkeklerin de ruhu ve kalbi var
Şakadan söylediyse tamam bir şey demiyorum. Ama ciddi bir şekilde bunu dediyse de ayıp etmiş enişte bey
Bi tartışmada sinirle söylenmiş bi söz için boşanılmazda fazlasıyla süründür aslaa barışma hemen yüz verme anlasın hatasını
o bi erkek olarak en azından malı mülkü var diyecek kadar yüzsüz ve hadsizse yapacak bir şey yok boşan. Daha ne ki yaşın 31 yaşındasın daha çoook yolun var. Ömrünü böyle geçirme annemden biliyoru yani.
Sırf bu yüzden sevgiliye karşıyım birinden hatta bir kusur bulduğu zaman eskisi düşünüyor keşke onunla olsaydım günümüzde ilişkiler hep öyle
Bosanma kardesim. Esin hata etmis. Konusacak seninle ve kendini duzeltecek. Merak etme. Hatali davranmis.
Çok uzun yazmışsın okumadim sevgiliyken seni aldatan biriyle neden evlendin peki
Evlenmek zorunda kaldım.
Bosan o halde daha neyi dusunuyorsun
bence buyur perihanla sana mutluuklar de ve boşan. ne hali varsa görsün
onurunuzu düşünün kendinize hakaret ettirmeyi
Sorunun cevabı ben de yok, ben bir kıza bakmaya geldim. 90 kız yazmış, buradadır kesin 😂
Söylenecek bir sürü söz var da değer mi söylemeye onu bilemedim
😂😂😂Ankete düştüm. 😂😂😂Eşiniz kıskanmış ve ilgi çekmek istemiş yahu ne boşanması😂😂😂
Neden dayanasın ki.
Sen desen aynısını ne yapardı birde öyle düşün. Boşan gitsin.
zaten sizin evliliğiniz günümüzdeki her evlilik gibi bitmiş ama mecburen süren bir evlilik bence biraz zaman ver kendine ve ona baktın olmuyor boşanırsın
Boşamak artık farz olmuş. Biraz daha katlanirsan karakterini sorgulaman gerekir.
Bu resmen boşanma sebebi. Ayrılsan yeridir yani, buna ne yapsan az. İstediğin her şeyi yap hak etmiş
Boşan gitsin. Perihan çekmemiş onu, sen mi çekeceksin?
ben senin yerinde olsam git onla evlen diyip boşardım
Korkunç bir cevap bu yüzden evlilikten kaçtım yıllardır çok üzgünüm senin adına
hanasının hammına gitsin niye çıkmış ki döte bak
Bence bi süre başka yerde kalın. Değerinizi anlasın. Hemen boşanmak olmaz
S. ki kalmayınca boşan... sefayı sen, cefayı eski sevgili çeksin 😀
Hiç durmayın karakteri olmayan biriyle bir dakika durulmaz !!
Abi sen şaka mısın seni aldatan biriyle evlenerek bunları hakketmişsin zaten
Allah belasını versin. Sapkın herif. Ablam bekle, ortamı oluştur. Bitir.
Sana tecavüz eden biriyle nasıl evlenirsin...
Ne bekliyorsun tecavüzcü biriyle mutlu geçineceğini mi
Aslında evlenmeyi düşünüyordum. Sevgililik aşamasında bana bunu yapinca düşünmekten mecburiyete evrildi.
Baya baya zorla mı yaptı ya
Evet sadece cicek verecekti gidecekti sozde. dur bi adim iceri geleyim, dur biraz oturayim, dur niye film filan izlemiyoruz dedi. İsten gelmistim cok aşırı yorgunum git istersen artik uyuycam dedim. Öpüştük. Birden üstüme yığıldı elini kıyafetimin icine soktu yapma yapma derken ben , "gecti gecti tamam gecti" diyerek o fenaligi yapti bana. Sonra kan olunca alnimdan öptü. Ben ağlıyorum. Tamam ben yanindayim diyor filan.
Karşı koyamadın mı korktun mu
Karşı koymaya kanimin son damlasina kadar direndim. Ama gücüm yetmedi. Mesaiden gelmistim kac gündür uykusuzdum. Sıfırdı gücüm. Onun da tam tersi ekstra güçlüydü sanki. Kollari birden beton gibi olmuştu resmen. Kabus bu gerçek degil diye düşündüm. Acıdan da ölüyordum. Ertesi gun beni kirletti birakmasin diye cok iyi davranmaya başlamıştım. Çaresizlik hissettim.
Ya keşke ayrılsaydın ondan, beni kirletti ne demek sen bunu bi erkeğe anlattığın zaman zaten hayvan değilse seni anlardı. Kaç yaşındaydın
Yani seni seven birini bulabilirdin
23 yaşındaydım.
Yanlış yapmışsın sanki evlenmekle 🥺
Evet hemde çok. Ama en buyuk yanlisim kesinlikle bu degil. Neden evlendikten sonra bosanmadim ve çocuk olmasini engelleyemedim. Dünyanın en büyük aptalı benim bence. Ekonomik özgürlüğümde gitti. Cocuktan sonra tam bağımlı ve çaresiz oldum. Cok kotu gunler gecirdim.
Hiç akraban yok mu boşansan iş bulana kadar yanlarında kalabileceğin
Yok kimsem. Simdi simdi oğlum 5 yasinda diye ümit yeşerdi içimde. tünelin ucundaki ışığı azıcık gördüm sanki. Geçen senelerde intiharı düşünüyordum. Böyle yaşanmaz Oglumu da kendimi de öldürsem mi diyordum..
Bu ulkedeki asgari ücretin bir insani ve cocugunu gecindirmemesi kac kisinin hayatina sebep oluyordur Allah bilir.
Saçmalama oğlunu niye öldüreceksin hem kendini de öldürme bir iş bulup boşanırsın
Sıkıcı bir senaryo sonunu getiremedim. 15 pro maxten sonrasını okumadım düşün artık🥱
Kocam bana bunu diyecek varya jskdkkclals gerisine karışmam
Sizin için üzüldüm ama çocuğunuz var boşanırsanız çocuğa travma olur maalesef
Kendine ve çocuklarına birazcık saygın varsa eğer boşan.
Bu saatten sonra o evlilikten hayır gelmez. Aklı eskisinde kalan biri kapıya konmayı hakediyor. Her fırsatta haklı olarak önüne koyarsın. Bence bırak gitsin yol yakınken kendine doğru düzgün yeni bir aile kurma şansın olur.
Bosan. Annen baban yok mu bacım senin?
Bende boşandım katb be kat kötü durumdaydim. Git ananın evine, baksınlar çocuğuna, sende bı işe gir çalış. Hayatını kur. Düzenin olsun. O da gitsin perihanla evlensin. Ciddiyim bak boşan.
Utanç verici bir durum benim eski sevgilimde aynı cümleyi kullandı senin yüzünden o kızı bıraktım keşke bırakmasaydim dedi kızda kimle yattığı belli olmayan bir kızdı kısaca onları hak ettikleri insanlara bırakmak lazım
Perihanla beni tanıştır😂 sonra ister bosan ister bosanma
Tanıştırmama gerek yok. Sana muadil onerebilirim. Taksimde ya da e5 te herhangi bir beden işçisinde ayni seyi bulacağına yemin edebilirim. ama ispatlayamam. Zaten tesadüfe bakın bu yaşa gelmis parasina ragmen biri de onu alıp evlenmedi. Anne olacak biri degil. Cok basit bir kadın.
Bu iş bitmiş abla kusura bakma da hâlâ aklına perihan geliyorsa senle birlikte olurken de onu düşünüyordur tövbe tövbe:) bu erkeklerden her şey beklenir yani mini etekten perihana gelen biri ise daha da her şey beklenir
Kahretsin onu düşünceye bak madem akli bu kadar kalmis perihanla evlenseymiş seni neden seçmiş ben olsam eve almam kilitleri degistiririm
seviserek mi evlendiniz bi insan oyastansonra evlilikten ne bekler ki
Bir an sinirle söylemistir abartmayın seni kızdırmak istemistir. zaten herkes bir eskiyi anıyor.
Bence ilk defa karşılaştığın bi durumsa fevri olma bundan sonraki davranışlarına bak çocugunda daha küçük biliyorum çok gurur kırıcı bi durum bence gidişata bak
git perihan versin dersin yanasirsa gercei tehlikeli soz gidiverir filan 🤪
Boşan oglunu kreşe ya da ana sınifina gonderirsin ona göre iş bulursun. Ya da ondan aldığın nafaka ile oğluna bakıcı tutarsın sende güzelce gecinwbilirsin. Böyle adamlar düzelmez
Abla param yok diye boşanmaktan vazgeçme az gururunu düşün çocuğu da düşünme babasizda çocuk büyütülür hem sevgi olmayan evde büyümesi daha zararlı
Abla boşan gitsin ya bir yapan bir daha yapar bu adamla uğraşacağına boşanıp çocuğunla ilgilen kendin için de çocuğuna için de daha hayırlısı olur.
Seni aldattığı gün zaten ayrılman gerekirdi. Kalp kırıcı konuşmak istemem ama aynı şeyi eşim dese tekmeyi koymuştum
Ve kıyafetine zaten karışamaz. Ki gayet edepli kıyafetin.
keske sevgiliyken aldatildiginda bunu es geçmeseydin o zamandan belliymis aslinda bu lafları duyacagın ama olan olmus bosanabilirsin bu cumle kadar gurur kirici uzucu supheye dusurucu bir sey yok gercekten
Ayrılmalısın bence, saygısızlık bu ya? ne demek keşke eski sevgilimle evlenseydim!!
Dağ ayısı bildiğinn
bence boşan bu adam artık sana değer vermiyor demek ki
Tek kelimeyle evliliğini ozetle deseydin bu kelimeyi seçerdim. Değersizlik!
Aşırı derecede saçmalamış seni öyle kabul ettiyse daha karışması saçma hele eski sevgiliyi evlilik içine sokması
Boşanma bence bu boşanma sebebi değil tüm evliliklerde kavga olur ama sürekli tekrar ederse boşanmalısın
Şakasi bile yapilmamali bu tip davranis ve sözlerin cok agir bedeli olabilir
ya aldatan adamla olmaz zaten daha iyilerine layıksın kesinlikle düşünmeden ayrıl
Yahu ben bu yaşta bunun yanlış olduğunu anlıyorum sen hala fark edemiyormusun
Aynenn
bu adam seni mutlu etmez gözü geçmişte kalmış demek ki
ömür törpüsü olur bununla evli devam etme bu hatayı bi arkadaşım yapmıştı çok pişman çocuk küçükken ayrılsadyım demişti haklı
Sen birde buna bak biz sözlenmeden 15 gün önce eski sevgilisine evlenme teklifi etmiş ve bana yüzük vermişti bil bakalım bu yüzük kimin?
Iyy çok iğrenç 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Abliskom elinde ne varsa al boşan nafaka galan herşeyini al sürünsün
Acilen bosanmalisin ya cidden. Cok zor olacaktır ama en iyisi emin ol.
Sinirle söylemiş seni kıskandırmak için söylemiş belli.. Bence unut Allah daha büyük dert vermesin
Allah aşkına iPhone 15 çıkmadı nasıl eşin kullanıyor