AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Kız ıphone 15 pro Mac çıktımı aaaaaaaa
14 yanlis yazdım 😀
Boşan abla İmkan varsa kendini değersiz hissettiren bir adamla olmaktansa hem çocuğunun psikolojisi daha sağlıklı bir ortamda büyür en azından
Cinsel hayatınız da kötü mü?
Hayır kötü degil.
Cinsel hayatimiz cok iyi. Evlilik boyunca bir kere bile yok demedim. Her an hazır bakimli bekliyorum. Seviyorum (seviyordum) kocamı. Herzaman cok cilveli ve istekliyim.
Ama haftafa 1 filan olur en sık hali. O cok tembel.
Cinsel hayat böyle bir şey değil. Yaşına göre günde iki üç olmalı her gün olmalı. Bir seks seansı en az yarım saat 45 dakika olmalı ön sevişme ile birlikte.
Harika. Nur topu gibi bir sorunum daha oldu :) bir bu eksikti :) Ne guzel herseyden habersiz normal saniyordum. Saka bi yana bence cok gibi geliyor dediginiz kulağa. Gerci olsa yok demezdim:( bu sene 1 haftaya düştü eskiden 15de bir ayda biri görmüşlugum var.
Hayır bir sorunun daha olmadı. Aslında tek bir sorunun var. Cinsel hayat. İlişkilerin bağlılık seviyesi cinsel ilişkiyle ölçülmelidir. Yoksa kanka olma seviyeniz artar. Kanka oldukça da birbirinize gereksiz gelirsiniz. Peki cinselliği başlatan sen misin, kocan mı?
Benim genellikle.
Bir aile danışmanına gitmenizi öneririm. Profesyonel bir destek ile sorunları çözebilirsiniz ya da çözülmeyeceğim karar verip yeni bir hayat kurmayı düşünebilirsiniz.
Duygularını kendisiyle açık konuş. Ne hissettiğini önce kendin sorgula, hislerinin adını koy ve kendisine anlat. Sinirlenmeden öfkelenmeden küsmeden. Sakince. Ona anlattıklarının farkındalık yaratması için zaman ver. Onu suçlama özür dilemesini bekleme. Sen sadece kendini ifade etmeyi öğren.
Cok teşekkür ederim. Tam olarak böyle yaptım bugün. Sakinligime kendim bile şaşkınım. Hissislestim. Bunu soyledim ona. Hic bir onemi yok artik benim icin aldatmakla es deger bu dedim. İstiyorsan geregini yaparım. Git evlen mutlu ol. Benden sana senden bana hayir gelmez artik dedim. Özür dilerim deyip duruyor ama olmusla ölmüşe care yok misali donup kaldım. Düşündüğün buymuş meğer. Özür dilesen ne değişir. İşte ben bu düşünceye sıkıştım kaldım. Artik ben sevildiğimi hissedemem ki.
Ya bunlar çok hassas konular. Çok detay bilmeyince tavsiye vermek çok zor olur. Hayat değiştiren tavsiyeler bunlar. Umarım senin için iyi olur. Sana söylemiş olduğu şey üzücü ve üzülmüşsün. Fakat daha temel konularınız var. Önce kendi bilgilerini ve farkındalıklarını geliştir. Önce kendin iyi ol. Sonra hayat sana iyiliklerle geri dönecek. Kocan belki alışkanlıklarından zor kurtulur ama kurtulur. Kurtulmazsa boşarsın. Ama önce sen iyi ve mutlu olmalısın. Kurduğun cümleler öfkeli. Senin sükunetin sakinlik değil. Sessiz protesto. Karşındakini suçlu hissettirip ezmişsin ve o da sana bu işin devamında seni daha da mutsuz edebilecek davranışlarla dönebilir. Benim 8 yıllık evliliğim ve daha öncesinde bir o kadar da flirt dönemimiz oldu. Birbirimizi çok seviyoruz. İnan bana sizin yaşadığınız şeyleri zaman zaman yaşadık. Ben önce kendimi büyüterek başladım. Çocukça intikam sözlerinden çocukça kıyaslardan kurtuldum. Ve lütfen sevişin. Her yerde her an. Yatakta mutfakta yerlerde defalarca. Büyük bir hormon pompalama aracıdır seks.
Ya bu kadar uzun yazıp zaman ayırıyorsunuz tanımadığınız birine. O kadar degerli ki benim için. Ne güzel bir siteymiş. Valla mahcup hissediyorum yazan herkese. İnsana yaşama hevesi veriyor. Dünya da tek başıma değilmişim dedirtiyor:) coook teşekkür ederim size ve yazan herkese 🙏🏻
Tek başına değilsin. Zaten insan en çok yalnız hissedince kendini dipte görüyor. Ne zaman istersen benden yardım isteyebiliriz. Elimden geldiğince fikirlerimi paylaşabilirsiniz. Site de gerçekten çok güzel bir çok konuya çözüm bulabiliyorum ve insanlara yardımcı olabiliyorum.
İyi ki varsınız
İyi insanlar iyi ki var
Rica ederim. Sorunu gizli sorduğun için seni takip edemiyorum ama soruyu takip ettim. Buradan sorarsan herhangi bir konuda herhangi bir soru, ben elimden geleni yaparım.
Adam onun parası da var demiş galiba güzellik umrunda olmamis😂
Zaten açık ara ben daha güzelim. Yüz/fizik/kişilik. Ben fazla geliyorum. Bu yuva bu çocuk ona hazımsızlık yapıyor. Kendi gibi pislik birine yakıştırıyor kendini. Ve bencede ona yakışıyor.
Böyle bıt adamı bır gün daha tutmam
Perihanın eğitim durumu ne birde senin eğitim durumun ne
Yaa çok üzüldüm senin adına😔😔
Boşan onu eski sevgilisine postala
Ha skym perihanini ne perihanmis beeee
Boşan onla evlesin kanka basit 😌
Sende eski defterleri aç
Bende aynı şeyi diyorum hemde her zaman
sen bu kişiye hala kocam mı diyorsun?
Git aldat. Boşanma parasını ye
S*ktir git evlen de o zaman
Olur ilişkide kavgalar ne öyle hemen boşanma
keşke eski sevgilimle evlenseydim lafı kavgada söylenmez knk iyi misin?
Haklısın ona çok üzüldüğünü bir daha öyle dememesini söyle üzüntünü dile getir, hâlâ derse döv oklavayla 😂
o söz 1 kere çıktı ağızdan tamam başka bir şey dese sorun yok ama bunun affı olmaz
Git evlen yol orada derdim ben
Direk boşan o iş sıkıntılı artık
Gitsin evlensin
Bence evlilik saçma olmuş
Sizin hatalarınızın bedelini çocuğa ödetmek çok kötü bir şey.
boşanmalısın her türlü
Gönder anasının evine
Boşanıp sektir git şimdi evlen derdim ben olsam
Çözüm yolları ara kestirip atma hemen
Net olarak boşanmanı tavsiye ederim.
Ayrılmalısınız
Boşan sonra al çocugu yanina
Boşanma ama istersen arada eskisini gor
Çocuk büyüsün beş sene dayan sonra boşan
Babasının evine gönder
Derler böyle patavatsız sözler, kale alma.
Ne diyeceksin bir şey denmez böyle tiplere
Böyle demesi hiç hoş değil
boşa gitsin ya bunu mu çekcen
Böyle birşeyi söylemeyi düşünmek bile çok ayıp.
15 pro max daha çıkmadı.
Sizi aldatmışsa boşanın
yüzüne bakmazdım
Bakmıyorum zaten. Ama ne yapacağıma karar veremedim
15 pro Max ne zaman çıktı
14 pro max de olabilir ben cok ilgili değilim boyle seylerle.
aralik 2022 de aldiginda son modeldi 40 bin liraydı sanirim
Biraz sakinleş bence
Boşanmalısın.
Boşan kanka ellini sallasan ellisi
ben de diye cevap vermen yeterli
O perihan işin dalgasi bence sen gencsinde
Bosanmalisin
Ayrıl ya bu da sorumu
Madalya tak
Bi örgüt kur
Bosanmaya deymez sende ona ayni seyi yap
Bunu diyen biriyle evli kalmak hata
Sizin ipler kopmuş
gönder anasının evine ne bk yerse yesin
Ofkryle solemıs alttan alttan al bosanma
Hassktirr deseydin
Bosanma
Hemen boşan
Boşanın
Boşan
Boşanma