Neden kendimi yaş olarak küçük olduğum halde herseyi bilen büyükmüş gibi lanse ediyorum?

Benim genç olmama bir türlü izin verilmedi, koca kadin gibi konuşuyorum çocukluğumdan beri. Okuldayken bile hep hüzünlü hiç neşeli değil. Arkadasin birisi şey dedi cok genciz bu sarki dinlenir mi Didem arabesk bu kadar ağır şarkı dinlenir mi dedi.16 yasindaydik. Abilerim annem, abimin eşi bana çok aşırı büyük geliyorlar. Abim ve eşi 12 yaş büyük. Diger abim 18 yaş büyük. Annem 47 yaş büyük. Hicbir şekilde onları anlayamıyorum onlar da beni. Gülüyorum onlar sert sert bakiyorlar. Eglenceli olmam onlara abes geliyor. Abimin eşi ben konuşmasam 8-9 saat sessizce dururuz ondan sonra bana küsmüş muamelesi yapıyor. Sizce yasla mi alakalı karakterle mi?
Neden kendimi yaş olarak küçük olduğum halde herseyi bilen büyükmüş gibi lanse ediyorum?
Cevapla