Doğru insanı bulmadan almak dizmek saçma geliyor bilemedim
😂
😂
Bu yaşta çeyiz yapıp yapmama kararı tamamen kişisel bir tercihtir ve kimse seni bunun için yargılayamaz. Toplumun beklentileri zamanla değişiyor ve çeyizin zorunlu olduğu düşüncesi artık eskisi kadar yaygın değil. Çeyiz yapıp yapmama kararı tamamen sana ait. Kendine güven ve toplumun beklentilerine takılmadan kendi yolunda ilerle.
Ceyiz çok önemli bir şey değil sadece temel ihtiyaçları al kafi, iş ciddiye binince kendiliğinden gelisir zaten, etrafın dediklerine göre yaşarsan sen kendin olamaz sin, herkes kendi imkan ve doğrultusunda hayatına yön vermeli.
Cevap
24Cevap
ayıplanmazsın
Çoh ayıp neredeyse evde kalacaksın daha çeyizin hazır değil mi
Değil
Elbirliği ile tamamlayalım o zaman dantellileri ben alayım 😂😂
Dantelmi kalmış
Dantel değil be dantelli olanlar varya hani alalade demeyim şimdi burada
Örneğini atarım istersen ama burdan olmaz
Sende iyice yoldan çıktın yazma bir daha
La ne alakası yoldan çıkmak ile çeyiz değil mi oda
Ya bi git bir sürü şey varken o mu çeyiz
Yok lan sana çeyiz çeyiz siz evde kal sen 😊
Sen sanki evlenmişsinde bi ton yazan var bulman sence zor mu doğrunun peşindeyiz o yüzden böyle gecikiyor
Kim nasıl yazıyor len ben niye yazamıyorum sana
Burdan değil
Ya nerden sen başka yerlerde beni aldatıyor musun yoksa 😊
Aynen kanka seni aldatıyorum ben ya sabır
Varya bu sitede evlenilecek kız sayısı içinde liste başı olabilirsin onun için koşuyorum ama gören yok bi yazsam
Cidden yaşına bakmadan mi yazacaksn
Evet
Sen heryazılana inanırsan ohoo çok kandırırlar seni
Bence sağlıklı düşünemiyorsn
Gayet sağlıklıyım elhamdülillah
Bekliyorum seni kıvırcık
5 dakikaya kapatıcam geri
Sen yapa dur kısmet denk gelince hazır olmuş olur
Yok yapmam
Sen bilirsin
Çeyiz almak yatırım yapmak gibi bişi geçen ay aldığım nevresim takım 2 katı olmuş
Kız Allah seni 😂
Böyle alıp fiyatının arttığını görünce seviniyorum bide 🤣
Çeyizim var ev var ama sevgilim yokk bende ayıplanır mıyım 😂
Senin bile var
Benim bile mi
Çok kötüsün evde kal evdeee
Erkeksin ya haniii o ne biçim kötü laf geri alır misn lutfen
Erkeklerin olamıyor mu çeyizi nasıl bir düşünce bu
Ay tm olabilir bisi demedimm
Önceden almak ztn saçma geliyor her şeyin zamanında yapılması gerek
En mantıklısını yapıyorsun sonra modası geçiyor. dnd
40 yaşında dizmeye başla , daha iyi aletler teknolojiler çıkar.
Bence hayır çünkü çeyiz gereksiz, ihtiyaç ne varsa o zaman alınabilir.
Ben evlenmeyeceğim ama annem çeyizime bir şeyler ekliyor 😅
Sen birak ceyizi almayi adamin cigerini bile alirsin yeme bizi lan
Valla 1 tane bile çöp yok
Tamam işte alacagin kamil onlari halledecek zaten
Kıskanma
Hahahaha sitede bi seni kıskaniyorum itiraf ediyorum
Neyimi kiskaniyosn tam olarak
O muthis cekeciligini aklini vs.
Anlıyorum
Türkçe yaziyorum tabi lan anliyacaksin :D
Yav ne çeyizi bak 18im annem yapıcam diyo diyormki anne ben sana yapıyım annemin tekrar evlenme olasılığı benden yüksek manken getirin evlenirsem serfszm
Sen yavaştan başla evde kalma yaşına ilerliyorsun... Kimseyi bulamazsan satarsın eşyaları
Niye öyle diyosn ya 🥲evde kalma yaşına mi ilerliyorum
26ya az kaldı zaten 😂napaym senin hemcinslern sagolsn adam olamadılar çıkaralım babamızn karşısına
Cok sağol yaaa
Yoook 🤧
Niye öyle dedin simdi çok kötüsün depresyona sokmayın beni
Aaa çeyizin yok mu gerçekten 😂
Bir tane çöp yok
Evde kaldın
Niye öyle dedin simdi çok kötüsün depresyona sokmayın beni
Benim de çeyizim yok. Ben de evde kaldım çünkü
Yaşın çokta büyük değil
Benden küçükler dizmis
Altın yaparsın koca olunca bozup çeyiz düzersin
Bende öyle düşünüyorum canm
Bence gereksiz.
çeyizin bir özelliği yok artık
Ayıp öyle bişey değil ki 🥺
Çeyiz mi kalmış aşko ne ayıplanması 😁
Herkes çok ilgileniyorsa birer parça alsınlar
Ayıplanacak bir şey yok
Ayıplayan dönüp kendi ayıbına baksınö
Hayır kimseyi aldırma
Kesinlikle bencede ölü yatırım gibi :D
Çok pis ayiplarlar djjdkf
Halt etmişler
Ayıp
Senin var mı
Anneme ütü hediye almıştım, ütü lazım değil ki çeyizine koy dedi. Ne çeyizi ana dedim, gittim geri verdim çoklu pişirici aldım kendisine.
Anlıyorum
Sen kendin çeyiz gibisin zaten kıvırcık Zeynep
Zeynep?
Ayıplanmazsın
Saçların düz gibi
Evet düz yapıyorum
Ceyiz ne la
Hayır
Ayy yapmayin ya geç falan kalmadık😂
ceyiz saçma bir şey
Ayıplanmazsınn
Seni ciddiye bile almam yaşım 27 olacak ergen
Sen kimsin be cesaretsiz gizli üye
Evet koss ceyiz yap
Aynen öyle paşam.
Senin var mi
Yok.
Tm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?