Yaşımı göstermediğim için ciddiye alınmıyor gibi hissediyorum hiç olgunlaşamayacak çocuk kalacak gibi kompleks mı yaptım napıyım?

Yaşımı göstermediğim için ciddiye alınmıyor gibi hissediyorum hiç olgunlaşamayacak çocuk kalacak gibi kompleks mı yaptım napıyım?
Cevapla