Arkadaşlar sizce neden böyle oluyor karşıma çıkan insanlardan dolayı mı?

Bana çok yazan eden var sevgilim yok uzun süreden beri ama çok bomboş insanlar , konuşmaya gelince konuşuyorlar ama gel buluşalım bir plan yapalım şu gün demiyorlar bende erkekten bekliyorum ilk buluşma planını neden böyle karşıma çıkanlar beğendiklerini söylüyorlar ama boş

Arkadaşlar sizce neden böyle oluyor karşıma çıkan insanlardan dolayı mı?
Cevapla