Arkadaşlar bazı insanlar neden böyle?

Akrabalardan bazı s@laklar kendileri bana içten içe kıskançlık besleyip benim arkamdan milyonlarca yanlış yapıp sonra kendi kendine triplere girip benle konuşmuyorlar bi iki kişi yapıyor bunu e o tavırların onların içini zedelemekten başka beş kuruşa yaramadığını görüyorum. Konuşmuyorlarsa ben de konuşmuyorum gelmiyorlarsa ben de onlara gitmiyorum sonra diyorlar ki neden evimize gelmiyorsun 😂 yani napayım ben?
Güncellemeler
10 ay
……
Güncellemeler
10 ay
Soruma gelinnnnnn
Arkadaşlar bazı insanlar neden böyle?
Cevapla