Dün uzak mesafedeki sevgilim yanıma geldi. Kafeye giderken tartışmaya başladık, kenara çekmesini istedim çekti indim bırakıp gitti?

400km yol geldi beni çok görmek istediğini söyledi neyse bende heyecanlıydım tabi çok görüşme fırsatımız olmuyordu. kafeye giderken eski okul arkadaşlarımla takipleşmemden rahatsız olduğunu söyledi bende ne oldu durduk yere dedim onlarla takipleşmeni istemiyorum dedi bende kıskançlık yapacaksan çek kenara inicem dedim çekti bende gurur yapıp indim akşamın 10unda beni otobanda bırakıp gitti hala bir şey yazmadı ben mi yazsam ilişkimiz bitti veya bitmek üzere bitmesini istemiyorum ama bana karışmasını da istemiyorum sonuç olarak hesap benim bana yol gösterin ne olur

Dün uzak mesafedeki sevgilim yanıma geldi. Kafeye giderken tartışmaya başladık, kenara çekmesini istedim çekti indim bırakıp gitti?
Cevapla