Neden sevgilim yok, insanlar nasıl biriyle tanışıp sevgili olabiliyor ve bunu sürdürebiliyorlar?

Soru basit, şu an ki durumumdan dolayı biraz üzgünüm. İnsanlar nasıl yeni birileriyle tanışıyor ve sevgili oluyorlar ki? Tamam geçmişte tanışıpta sevgili olanlar var vs. İşte nasıl oluyor bu? Benim şuana kadar 2 kere oldu ama çok uzun sürmedi. Tanıştığım herhangi biriyle sırf sevgili olmak içinde sevgili olmam. Kriterlerime uygun olması lazım, kriterlerim de çok zor şeyler değil. Mesela şuanda mutlu bir ilişkisi olanlar zamanında ne yapmıştı, hangi düşüncedeydi de şu an ki sevgilisiyle tanışıp sevgili oldu? Tarifi yok mu bunun :(

Neden sevgilim yok, insanlar nasıl biriyle tanışıp sevgili olabiliyor ve bunu sürdürebiliyorlar?
Cevapla