Sevgili edinmekte zorlanan var mı? neden hayatıma birini alamıyorum?

Hayatıma erkek alamıyorum, daha önce erkek arkadaşım olmadı.
Artık birileri ile tanışabilir ve bu yola girebilirim diyorum ama böyle bir durum olduğunda da içim kabul edemiyor.. 24 yaşındayım.
Nasıl olacak da birisi ile tanışıp, bu yola gireceğim hiç bilmiyorum. Neden hayatıma birisini alamıyorum bilmiyorum... daha öncesinde değer yargılarıma ters düştüğü için kimseyi hayatıma almadım, Kapalı biriyim..
Erkekli bir çevrem yok, sosyal medyaya kendi fotoğraflarımı paylaşmıyorum ve aktif de değilim.
Sosyal hayatım yok, sınava çalışıyorum ve küçük bir yerde yaşıyorum.. arkadaş çevresi geniş biri de değilim.
Üniversite hayatımda da çok Kapalı idim böyle bir düşünceye.. şimdi evet birileri ile tanışıp, görüşüp bu yola girebilirim desem bile içim kabul etmiyor..
ne önerirsiniz?
Sevgili edinmekte zorlanan var mı? neden hayatıma birini alamıyorum?
Cevapla