Hayatıma erkek alamıyorum, daha önce erkek arkadaşım olmadı.
Artık birileri ile tanışabilir ve bu yola girebilirim diyorum ama böyle bir durum olduğunda da içim kabul edemiyor.. 24 yaşındayım.
Nasıl olacak da birisi ile tanışıp, bu yola gireceğim hiç bilmiyorum. Neden hayatıma birisini alamıyorum bilmiyorum... daha öncesinde değer yargılarıma ters düştüğü için kimseyi hayatıma almadım, Kapalı biriyim..
Erkekli bir çevrem yok, sosyal medyaya kendi fotoğraflarımı paylaşmıyorum ve aktif de değilim.
Sosyal hayatım yok, sınava çalışıyorum ve küçük bir yerde yaşıyorum.. arkadaş çevresi geniş biri de değilim.
Üniversite hayatımda da çok Kapalı idim böyle bir düşünceye.. şimdi evet birileri ile tanışıp, görüşüp bu yola girebilirim desem bile içim kabul etmiyor..
ne önerirsiniz?
Artık birileri ile tanışabilir ve bu yola girebilirim diyorum ama böyle bir durum olduğunda da içim kabul edemiyor.. 24 yaşındayım.
Nasıl olacak da birisi ile tanışıp, bu yola gireceğim hiç bilmiyorum. Neden hayatıma birisini alamıyorum bilmiyorum... daha öncesinde değer yargılarıma ters düştüğü için kimseyi hayatıma almadım, Kapalı biriyim..
Erkekli bir çevrem yok, sosyal medyaya kendi fotoğraflarımı paylaşmıyorum ve aktif de değilim.
Sosyal hayatım yok, sınava çalışıyorum ve küçük bir yerde yaşıyorum.. arkadaş çevresi geniş biri de değilim.
Üniversite hayatımda da çok Kapalı idim böyle bir düşünceye.. şimdi evet birileri ile tanışıp, görüşüp bu yola girebilirim desem bile içim kabul etmiyor..
ne önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer