Eski sevgilim barısmak istedi? sonra vazgeçti? Erkekler için kadının başkası ile birlikte olmus olması kötü bir şey mi?

Eski sevgilimle ilişkimiz başladı sonra uzak mesafeye dönüştü, aramızda güven sorunu yoktu, arada güvensizlik yapardı. Beni sevdiğine emindim. Bana durmadan "sana çok bağlandım, evlenelim" gibi şeyler derdi. Nişanlandık. Ama bir gün onun yaptığı önemsiz bir hatadan ötürü büyük bir kavga ettik ve bana vurdu. O andan sonra ona hislerim eskisi gibi olmadı. Onunla konuşmak istemiyordum. Mutsuzlaştım. Bir ay sonrasında tamamen ayrıldık.

6 ay sonra beni aradı. Sesimi duymak istediğini. Beni son zamanlarda merak ettiğini söyledi. Nasıl olduğumu, nasıl gittiğini sordu. Ben de ona "Ayrılığımızdan 3 ay sonra hayatıma birisi girdi. Onunla da 3 aylık bir birliktelik yaşadım. 10 gün önce ayrıldık" dedim. Sessiz kaldı, öpüştünüz mü diye sordu. Yani evet.. dedim. Sonra duraksadı ve birlikte oldunuz mu dedi. Evet dedim. Bir şey söylemedi. Anladım peki o zaman kapatıyorum telefonu diyip kapattı.

Sonra ortak arkadaştan öğrendim ki 6 ay boyunca sadece beni düşünmüş. Barışmak istemiş ama yazamamış. Yaptığı şeylerden utandığı için ulaşamamış. Yazarsa kızacağımı düşünmüş. Hala beni seviyormuş. Ama başkasıyla birlikte olduğumu öğrenince nasıl hissedeceğini bilememiş. Artık beni sevmek istemediğini söylemiş.

Güncellemeler
+1 yıl
6 aylık ayrılık çok uzun süre değil mi? Barışmayacağımızı düşündüm ve önüme bakmak istedim. Ondan cok soğumuştum. Beni sevmekten çok kontrol etmek istediğini düşünüyordum. O ilişkimizi, beni yönetiyordu. Şunu yapma şunu etme diyordu. Bana vuracak kadar ileri gitti. Ben de gerçekten onu sevmek istemedim.
Diğer kişiyle de onu unutmak için çıkmadım, tanıştığımızdan beri bana karşı hep sıcakkanlı yardımseverdi. Erkek arkadaşımın tam zıttıydı. Her zaman uyumlu ve kibardı, yönetmek gibi bir şey yapmı
Eski sevgilim barısmak istedi? sonra vazgeçti? Erkekler için kadının başkası ile birlikte olmus olması kötü bir şey mi?
Cevapla