Güncellemeler
+1 yıl
6 aylık ayrılık çok uzun süre değil mi? Barışmayacağımızı düşündüm ve önüme bakmak istedim. Ondan cok soğumuştum. Beni sevmekten çok kontrol etmek istediğini düşünüyordum. O ilişkimizi, beni yönetiyordu. Şunu yapma şunu etme diyordu. Bana vuracak kadar ileri gitti. Ben de gerçekten onu sevmek istemedim.
Diğer kişiyle de onu unutmak için çıkmadım, tanıştığımızdan beri bana karşı hep sıcakkanlı yardımseverdi. Erkek arkadaşımın tam zıttıydı. Her zaman uyumlu ve kibardı, yönetmek gibi bir şey yapmı
Diğer kişiyle de onu unutmak için çıkmadım, tanıştığımızdan beri bana karşı hep sıcakkanlı yardımseverdi. Erkek arkadaşımın tam zıttıydı. Her zaman uyumlu ve kibardı, yönetmek gibi bir şey yapmı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu ne hız be ben ,6 ayda anca toparlanirm zaten
sanırım cok uzun zamandır ilişkideydik ve beni çok fazla mutsuz etmeye başlamıştı son zamanlarda, kıskançlığı abartmıştı, giydiklerimden arkadaşlarıma kadar karışacak noktaya gelmişti, bana vurması bende kopma yarattı. Onu seviyorum, ama artık aşk değil. Ama beni sevdiğini söyleyip başkasıyla beraber oldum diye soğuması çok saçma değil mi? Bu nasıl sevgi
soğumuş zaten senden
soğumasının sebebi başkası ile yatmıs olmam? yani beni değil bedenimi seviyormus aslında.. gerçek bir sevgi gibi gelmiyor bana bu
bole yatarsan cogu erkek sogur sen kız kafası ıle bakma:)
kendisi benimle sevgili olmadan önce 15-20 kızla beraber olmus... bunu göğsünü gere gere söylüyordu. ben onla ayrılığımda hayatıma birisini aldım, bu kadar popon yanmasına gerek yoktu
öyle de toplum öyle senın gıbı evrımlesmemıs artı ıraz dusun ve sadece kendıne sor ve ceap onla beraberkenke bır kac kacamagın olmustur bence
hayır olmadı neden olsun, ilişki içindeyken böyle şeyler yapmam, zaten mutsuzlaşmaya başlar başlamaz da ayrıldım
zaten kırılan vazo yapıssa eskısı gıı saglam olmaz bırak akısa donsede eskısı gıbı olmayacak ama karakterını ılemem herkes farklı
istediğimden değil sadece sinir oldum, bedenimi ona ait falan sanıyordu herhalde... kadınların da cinsel ihtiyacları var.. kusura bakmasın da yani.. ömrümün sonuna dek ayrıldığım bana el kaldıran bir adamı mı bekleyecektim
Her erkeğin yapması gerektiği gibi yapmış
Başka erkekle beraber oldum diye vazgeçti resmen? Bunun nesi doğru? Adam ona "ait" olmuş olmamı seviyor resmen beni değil. Ben böyle düşündüm yanlıs bir düşünce mi
Yanlış tabi ben olsam bende affetmezdm
Diyelim ki tam tersi oldu aynı durum senin başına geldi o başka bir kadinlayken hâlâ onu ister misin vazgeçer misin?
o benimle sevgili olmadan önce bir sürü kişi ile beraber olmuştu zaten... vazgeçecekse artık sevmediğim başkasını sevmiş olduğum için vazgeçmeli
Kötü bsiey
Beni sevdiğini söyleyip sırf başkasıyla beraber oldum diye vazgeçmesi çok saçma değil mi? Bu nasıl sevgi? Ben sadece ona ait bir delik miydim? Bana resmen böyle bakıyormus. En azından ben böyle düşünüyorum. Erkekler ne düşünüyor merak ettim
Bence senle berber olunca işi bitti
biz beraber olduktan sonra nişanlandık. hatta evlenmeyi planlıyorduk seçimlerden sonra altın falan düşerse diye ailelerimiz biliyordu, canım saçma hareketler yapmaya başladı sonra, yine geldi unutamadım dedi, ondan baskasıyla olduğum için vazgeçti ve bu bana çok pis bir şey gibi geliyor
Bak zaten senle evlenmicekti seni kullandı sadce olay ciddiye binene kadsr artık seni kullanmayacağım anlayınca gitti
Olm ayrılan benim mk. Çocuğun evleneceğinden eminim. Ortak arkadaşımız zaten söyledi, eğer böyle olmasaydı yüzük alacaktı. Evlenme teklif edecekti dedi, bu iş çok uzadı diye düsünüyordu, sensiz yapamadı edemedi dedi.
Tek sinirlendiğim şey seviyorum zart zurt diyip millete benim hayatıma baskasını aldığımı öğrenince beni istememeye karar vermesi. Bu iki yüzlülük, kendisinin benden önce bir sürü kadınla ilişkisi oldu. Eski sevgilisi bile onunla sevgili olmadan önce 5 kişiyle falan yatmıştı
Olum tamam