İki kız arasında kaldım ve karar veremiyorum, bu durum hareketlerimi de etkiliyor. Ne yapmam gerek?

Liseye gidiyorum iki kız arasında kaldım ve seçim yapamıyorum, birisi yakın bir arkadaşım kendisini çok beğeniyorum çok zevkli çok güzel ve çok tatlı gördüğüm en güzel kız olabilir tam olarak hayallerimdeki kız diyebilirim. Kızı anlatmaya kelimeler yetmez. Diğer kızı ise o kadar tanımıyorum fakat çok iyi birine benziyor ve ayrı bir havası var yakın arkadaşım değil düz arkadaşım sayılır dönüşlerde beraber dönüyoruz. Arkadaşlarım ikinci kızı çok seviyor çok iyi birisi olduğunu söylüyorlar diğer kızı çok sevmiyorlar fakat ben onu tanıdığım için ve bana bir kötülüğü olmayacağı için arkadaşlarıma aldırmıyorum. Kızların ikisi de çok zevkli. Hangisini seçeceğimi bilmiyorum ve buna çok üzülüyorum kendim kaç kere karar vermeyi denesem de yapamıyorum. Ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun.

İki kız arasında kaldım ve karar veremiyorum, bu durum hareketlerimi de etkiliyor. Ne yapmam gerek?
Cevapla