İki yol arasında kaldım. Hangisini seçmeliyim? Ne yapmalıyım? Bir akıl verin?

İyi geceler. Benim hiç arkadaşım, sevgilim yok, işim yok, param yok. Kimse iş vermiyor. Hepsi geri çeviriyor. Bir ailem var onlarda berbat keşke hiç olmasalardı. En azından hiç kimsem yok derdim. (Zaten yok gibiler) Bir sürü hastalığım var. Yoruldum artık mücadele etmekten. Her şeyden çok yoruldum. Sormak istediğim şey şu güzel kardeşlerim. Sizce bu hayata devam etmeli miyim? yoksa intihar mı etmeliyim? (çok düşünür oldum son zamanlarda) Değer mi? Değmez mı? Berbat bir hayat yaşamak mı? yoksa ölüp gitmek mi? Ne yapmalıyım? Çok çaresizim.

İki yol arasında kaldım. Hangisini seçmeliyim? Ne yapmalıyım? Bir akıl verin?
Cevapla