Özel ders hocam çok ilgili sürekli şaka yapıyor ve kendiyle ilgili yorum yaptırıyorum bu davranışlar normal mi?

Evli ve çocuğu var bende kendimi kötü hissediyorum. Niyetinde kötülük aramalı mıyım yoksa her özel ders hocası bu samimiyette mi oluyor normal mi yani
Özel ders hocam çok ilgili sürekli şaka yapıyor ve kendiyle ilgili yorum yaptırıyorum bu davranışlar normal mi?
Cevapla