Neredeyse kimseyle iletişim çabasına girmeden kadınları kendi ayağıma beklemem ne kadar doğru?

Valla hiç adım atmıyorum hatta genelde soğuk duruyorum. Bakanlar var ama adım atani en son lise zamanında oldu. Tipim iyidir ilgi çekicidir ama lanet olsun ki soğuk ve insanlarla ilk iletişimi nasıl kuracagini bilmeyen biriyim. Bu sebeple ayagima bekliyorum her şeyi. Sanırım daha çok beklerim çünkü bakmaktan öteye giden olmadi. Soğuk ve sessiz de olunca tabi iyice sıkıntı oluyor sanırım. Neyse böyle böyle daha çok mu beklerim ya? Ortamlara gidecek bir şeyler yapacak arkadaş da yok ki ot gibi yaşıyorum resmen bir de genç yakışıklı biriyken. Bana biraz tavsiye lazım.

Neredeyse kimseyle iletişim çabasına girmeden kadınları kendi ayağıma beklemem ne kadar doğru?
Cevapla